رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش شیرازی به تاخیر در برگزاری انتخابات سازمان لیگ و وضعیت ورزشگاه دستگردی

15:25 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۶۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی فدراسیون فوتبال انتخابات سازمان لیگ هم به تأخیر افتاد.

خبرگزاری میزان - حبیب‌الله شیرازی، عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه دستگردی در آستانه بازی هوادار و نساجی و برگزار نشدن انتخابات سازمان لیگ صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*تمام تلاش خود را کردیم تا کاورهایی که از قبل طراحی شده و روی زمین را پوشانده بود به این دلیل که پر از آب شده به موقع جمع شود این کاورها را با نیم‌ساعت تأخیر جمع‌آوری کردیم و بازی رأس ساعت 15 آغاز شود.

*مدام تعداد جمع‌آوری‌کنندگان کاورها را زیاد کردیم. پارسا(مدیر ورزشگاه دستگردی) زحمت کشید و درخواست‌های ما را اجابت کرد.خود من هم آخرین کاور را جمع کردم تا پس از انجام پروتکل‌های گرم کردن و بازگشت تیم‌ها به رختکن برای تعویض لباس، بازی را شروع کنیم. هر دو تیم باید شرایط یکسانی داشته باشند تا به شکل شایسته‌ای این مسابقه برگزار شود.

*من 5، 6 سال است عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ هستم به هر حال با توجه به تغییرات مدیریتی فدراسیون فوتبال انتخابات سازمان لیگ هم به تأخیر افتاد، اما ان‌شاءالله سریع‌تر برگزار شود تا خیال ما راحت باشد.

*طبق پروتکل‌ها باید شرایط برای برگزاری مسابقه فراهم باشد برخی مواقع وضعیت غیرقابل پیش‌بینی به وجود می‌آید شب گذشته پیش‌بینی بارش برف را کرده بودیم با توجه به شرایط نامساعد و ناپایدار هوا قطعا پیش‌بینی‌های لازم را داشتیم از ساعت 12 امروز هم با سهیل مهدی هماهنگ بودیم و به او گفتیم یک ساعت بازی با تأخیر برگزار می‌شود این موضوع به تیم‌ها اطلاع داده شد.وقتی به ورزشگاه آمده و دیدیم شرایط به شکلی است که باید کاورها سریع‌تر جمع‌آوری شود وضعیت را فراهم کرده تا بازی با همان یک ساعت تأخیر برگزار شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *