رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بی‌نظمی و هرج‌و‌مرج علت ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام(ره)

14:51 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۵۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در رابطه با علت ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به این فرودگاه گفت: این تاکسی‌‌ها برای جلوگیری از بی‌نظمی باید بیرون از محدوده 800 متری فرودگاه تردد کنند.

سعید چلندری در گفت‌وگو با میزان در رابطه با تردد انواع خودروها در محوطه فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: محدوده جلوی ترمینال مخصوص تاکسی‌های ویژه فرودگاه است و تاکسی‌های اینترنتی باعث ایجاد بی‌انضباطی و هرج و مرج در این منطقه می‌شوند.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: بر اساس لاین‌بندی‌های انجام شده تاکسی‌های اینترنتی باید بیرون از محدوده 800 متری فرودگاه تردد و برای سوار کردن مسافر از پارکینگ‌های اختصاصی استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه ورودی و خروجی فرودگاه‌ها مختص تاکسی‌های ویژه فرودگاه است، اظهار کرد: در پی بازدید معاون دادستان از این بخش و دستور وی، خودروهایی غیر از تاکسی‌های اختصاصی فرودگاه باید در مکانی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌اند، تردد کنند و فضا را برای تاکسی‌های ویژه فرودگاه خالی نگه دارند.

تولید نرم‌افزار پیشرفته در دستور کار

همچنین جواد صالحی آرتیمانی، مدیرکل ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با میزان در رابطه با ساماندهی تاکسی‌ها گفت: یک شرکت دانش‌بنیان در حال طراحی و اجرای نرم‌افزار پیشرفته‌ای جهت استفاده مردم برای استفاده از خدمات تاکسی‌های اینترنتی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فاز 1 و 2 این نرم‌افزار گفت: در این طرح امنیت و کیفیت ماشین‌ها بسیار مهم و این نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای مشابه‌ موجود در بازار بسیار پیشرفته‌تر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *