رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آثار فاطمی نشر جمکران تجدید چاپ شدند

13:14 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۴۴۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کتاب‌های «شبیه مریم»، «فاطمه علی است» و «من بر می‌گردم» به همت نشر کتاب جمکران تجدید چاپ شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی انتشارات جمکران، کتاب‌های شبیه مریم، فاطمه علی است و من بر می‌گردم به همت نشر جمکران تجدید چاپ شدند.

شبیه مریم به چاپ یازدهم رسید

«شبیه مریم» داستان زندگی فضه نُوبیّه از ایام کودکی تا زیست وی در فضای مدینه النبی است. فضه در مقام والایی از ایمان و تقوا قرار دارد. ایشان در نطق و خطابه قهرمان زبردستی بوده و علاوه بر افتخار خدمت به حضرت زهرا (س)، سراسر زندگی این بانوی نمونه، از خلوص و معنویت موج می‌زند. آنطور که تاریخ گواهی می‌دهد، این زن والامقام در مدت بیست سال از زندگی خود حتی گفتگو و مکالمات عرفی خود را هم با آیات قرآن کریم بیان می‌کرد.

«فاطمه علی است» ۴۷ هزار تایی شد

کتاب فاطمه علی است نوشته آقای علی قهرمانی است که کتاب مسیح اسلام را نیز در کارنامه نویسندگی‌اش دارد. این کتاب در ۱۸۷ صفحه و حاوی ۱۷۶ داستانک از زندگی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و حضرت علی علیه السلام است از نشر جمکران تجدید چاپ شد.

من بر می‌گردم به پله نهم رسید

«من بر می‌گردم» داستان ۶ زنِ بزرگ است، ۶ زن که هر کدامشان در یک دوره تاریخی زندگی کردند و زندگی پر فراز و نشیب آن‌ها به هم پیوند خورده است.

داستان و سرگذشت جذاب این ۶ زن را «فاطمه دولتی» در رمان ۱۹۲ صفحه به نام «من بر می‌گردم» نوشته و انتشارات کتاب جمکران این رمان را به چاپ رسانده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: جمکران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *