رئیس کل دادگستری یزد: باید با استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و رفع ابهامات جوانان تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد

13:04 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۳۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: ابهامات نسل جوان کشور باید با استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی پاسخ داد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در دیدار با تعدادی از دانشجویان و خانواده آنان، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با استفاده از رأفت اسلامی و ایجاد زمینه تخفیف مجازات و با هدف اصلاح و بازدارندگی بیشتر، فرصتی را ایجاد کرد تا دانشجویان و خانواده آنان در یک فضای معنوی و غیر قضایی بتوانند مشکلات و درخواست های خود را با مدیران ارشد قضایی استان یزد مطرح کنند.

وی دانشجویان را امید آینده کشور دانست و گفت: برای ساختن ایرانی آباد و تضمین آینده ای روشن و تعالی بخش، باید همه ارکان کشور به ویژه ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دانشگاهی کشور در میدان عمل قرار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، یاد آوری کرد: هر کشور و حاکمیت در مقابل اخلال در نظم و آسیب به زیر ساخت های عمومی و ایجاد جو روانی آسیب رسان موضع می گیرد و برای هر یک از این اعمال خلاف قانون نیز مجازات هایی تعیین شده است، اما تلاش می شود با رأفت اسلامی، تخفیف مجازات و یا تعلیق حکم، از آثار سوء حوادث اخیر برای افراد کم تقصیر کاسته شود.

وی ابرازکرد: حساب افراد معاندی که آگاهانه در مسیر نقشه های شوم دشمنان این سرزمین گام برداشته اند از آنانی که ابراز پشیمانی کرده و اسیر جو حاکم، یا فریب فضای مجازی شدند جداست.

دهشیری اظهارکرد: تلاش خواهد شد تا ظرفیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مراکزعلمی و دانشجویی به میدان آمده و در مسیر ارائه الگوهای درست در زمینه های تجربی، اجتماعی و انسانی حرکت کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، همچنین گفت: ابهامات نسل جوان کشور باید با ظرفیت پژوهشی پاسخ داد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و در مسیر خدمت به مردم و تعالی کشور به کار گرفت.

بیشتر بخوانید:

مسئولان قضایی استان یزد با ۵۰ نفر از مردم شهرستان اردکان ملاقات کردند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *