رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقامی: ممکن است در انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا حق رای نداشته باشیم

12:48 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۳۹۱
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ممکن است با توجه به مدیریت فدراسیون به صورت سرپرستی در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری آسیا حق رای نداشته باشیم.

خبرگزاری میزان - حسین مقامی، سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری آسیا (AWF) در تاریخ 15 دی ماه اظهارداشت: فدراسیون ایران نامزدهای خود را برای پست‌های نایب رییسی، عضویت در هیات اجرایی، کمیته فنی، کمیته تحقیق و مربیگری و کمیته پزشکی معرفی کرده و رایزنی‌ها برای کسب کرسی را ادامه خواهیم داد.

مقامی در خصوص وضعیت ایران در انتخابات AWF و در شرایطی که انتخابات ریاست و مجمع فدراسیون برگزار نشده، توضیح داد: ممکن است با توجه به اینکه مدیریت فدراسیون در حال حاضر به صورت سرپرستی است، حق رای نداشته باشیم ولی نامزدها معرفی شده اند و امیدواریم که با مذاکرات انجام شده توسط فدراسیون ودیپلماسی ورزشی، کرسی های مورد نظر را به دست بیاوریم.

به گفته مقامی، کسب کرسی‌های بین‌المللی یک موضوع ملی است و نامزدهای ما چهره‌های شاخص و پرافتخار المپیکی هستند که در سطح بین الملل حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. برای پست‌های انتخابی AWF در انتخابات شرکت می‌کنیم و برای پست‌های انتصابی نیز رایزنی را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *