مهمترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در احقاق حقوق عامه از سوی دادستانی کل کشور اعلام شد

12:42 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۳۵۸
جدول مهمترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در احقاق حقوق عامه با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و شفاف سازی، منتشر و در اختیار عموم جامعه قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور روز یکشنبه 27 آذرماه بخشنامه‌ای را با هدف مقابله با ترک فعل مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی به دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

در این بخشنامه ضمن احصا مهمترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در رعایت حقوق عامه بر ضرورت اجرای تکالیف قانونی تاکید و پیگیری قضایی یکی از وظایف دادستان‌های سراسر کشور عنوان شده است.

در این راستا غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور و متولی اصلی صیانت از حقوق عامه دادستانی کل روز چهارشنبه 30 آذرماه اقدام به تشریح و تبیین این بخشنامه کرده و از اهمیت اجرای آن سخن گفت.

با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و شفاف سازی، اقناع افکار عمومی و اصحاب رسانه و همچنین صاحبنظران و اندیشمندان حقوقی و قضایی، جدول و لیست مهمترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در احقاق حقوق عامه منتشر و در اختیار عموم جامعه قرار گرفته است تا ضمن اشراف و اطلاع از مهمترین تکالیف دستگاه ها در رعایت حقوق عامه دستگاه قضایی را در امر مطالبه گری این حقوق یاری کنند.

بیشتر بخوانید:

تبیین مهمترین تکالیف دستگاه‌های اجرایی در احقاق حقوق عامه در دادستانی کل کشور/ ترک فعل مدیران تشکیل پرونده قضایی را به دنبال خواهد داشت

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *