رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از ۱۰۱ هزار واحد مسکن ملی وارد فاز اجرا شد

10:41 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۰۸۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیاتی شدن ۱۰۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد خبر داد.

خبرگزاری میزان _ حمیدرضا سهرابی، معاون شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت‌مسئولیت بنیاد را توضیح داد و گفت: تاکنون ۱۰۱ هزار و ۴۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرها توسط بنیاد مسکن وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تامین اراضی نیز نسبت به گذشته تغییر نیافته است یادآور شد: اراضی  ۲۳۵ هزار واحد به بنیادمسکن معرفی شده که قابلیت تعریف پروژه دارند که از این تعداد اراضی، بنیاد برای ۱۲۷ هزار واحد پروژه تعریف کرده و به ۱۰۱ هزار و ۴۰۰ واحد زمین تخصیص یافته است.

سهرابی اظهار کرد: بیش از ۷۰ هزار واحد از مجموع ۱۰۱ هزار و ۴۰۰ واحدی که عملیات احداث آنها آغاز شده از مرحله فونداسیون عبور کرده‌ است. در برنامه است تا ۳ هزار واحد مسکون شهری نهضت  ملی در بهمن ماه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که توسط کارگزاران مختلی از جمله شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت مردم و سازندگان در حال اجراست.  بنیاد مسکن تعهد کرده است تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی را طی دولت سیزدهم در شهرها و روستاها احداث کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *