ربیعی: فکر می‌کنم مقابل ملوان نسبت به بازی قبل روند بهتری داشته باشیم/ هنوز آن فرم ایده‌آل را نداریم

20:43 - 02 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۵۷۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم در بازی مقابل ملوان چه از نظر فیزیکی و چه از نظر تکنیکی نسبت به بازی قبل روند بهتری را داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش‌ از بازی با سپاهان اصفهان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*نکته حائز اهمیت برای تیم ما، مقابله با تیمی است که روند روبه‌جلو و روبه‌رشدی را دارد و در چند بازی اخیر خود که بازی‌های سختی هم بوده توانسته مقابل رقبای خود موفق حاضر شود.

*با تمام تمرکز و توانایی در بازی فردا حاضر می‌شویم و برای مازیار زارع سرمربی تیم و همکارانشان و تیم ملوان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت داریم.

*پس از تعطیلات لیگ، کم‌کم خودمان را آماده می‌کنیم و جلو می‌رویم تا شکل قبل از تعطیلات جام‌جهانی را بگیریم و سریع‌تر به‌آن نقطه برسیم. بنابه‌دلایلی هنوز آن فرم را نداریم که به تعطیلات یک‌ماهه لیگ برمی‌گردد.

*برنامه‌ریزی ما در آن مقطع کاملاً دچار تغییر شد و برای اینکه به فرم ایده‌آل برسیم به تأخیر افتادیم. فکر می‌کنم در بازی مقابل ملوان چه از نظر فیزیکی و چه از نظر تکنیکی نسبت به بازی قبل روند بهتری را داشته باشیم.

*هواداران و تماشاگران رکن اصلی مسابقات و ایجاد لذت و طراوت در لیگ هستند و رفسنجان هم این توانایی را دارد که بازی‌های خود را با حضور هواداران برگزار کند که امیدواریم از بازی آینده این اتفاق رخ دهد تا از حمایت هواداران نیز برخوردار باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *