دستور رئیس کل دادگستری استان فارس برای جلوگیری از  بیکاری کارگران یک واحد تولیدی

20:13 - 02 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۵۷۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورای قضایی استان فارس با دیدار از دو واحد تولیدی راکد شهرستان از طرح موضوع مشکلات این واحد ها در کارگروه مشترک دادگستری ، دستگاه های اجرایی و اتاق بازرگانی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ رییس کل دادگستری استان فارس در سفر به شهرستان فسا از حوزه قضایی ششده و قره بلاغ این شهرستان بازدید کرد و با حضور در نمازجمعه این شهرستان در قالب میز خدمت مدیران مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۵۰ نفر از نمازگزاران را در ملاقات چهره به چهره بررسی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه حضور در نماز جمعه ششده و قره بلاغ با بیان اینکه حضور در مجامع عمومی و ملاقات با اقشار مختلف مردم در راستای رضایتمندی عمومی و تسهیل دسترسی عموم به مسئولان قضایی در اولویت برنامه های دادگستری قرار دارد گفت: حضور در جمع مردم در اماکن عمومی از توصیه های مدیریت ارشد قضایی استان به روسا و دادستان های حوزه های قضایی است.

وی در ادامه با حضور در موسسه فرهنگی و خیریه بیت الاحزان روستای امیر حاجیلو شهرستان فسا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توجه به مسائل فرهنگی بالاخص آشنایی جوانان با سیره حضرت زهرا(س) و ائمه اطهار علیهم السلام را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه مسئولان به برنامه های فرهنگی شد.

وی در ادامه این سفر یک روزه در راستای پیگیری حقوق عامه از محور حادثه خیز روستای اکبراباد به ششده قره بلاغ و فسا به جهرم حدفاصل  گردنه سنان بازدید کرد و خواستار طرح موضوع در شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان و همکاری مسئولان شهرستان جهت ایمن سازی این مسیرهای حادثه خیز شد.

رئیس شورای قضایی استان فارس همچنین با دیدار از دو واحد تولیدی راکد شهرستان از طرح موضوع مشکلات این واحد ها در کارگروه مشترک دادگستری ، دستگاه های اجرایی و اتاق بازرگانی استان خبر داد و بیان کرد: پیش از این با ورود دستگاه قضایی از توقف فعالیت اقتصادی کارخانه تولید رب گوجه فرنگی و بیکاری کارگران جلوگیری شده بود.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان فارس در این سفر یک روزه ضمن زیارت قبور شهدا از دادگاه عمومی بخش ششده و قره بلاغ شهرستان فسا بازدید و روند خدمت رسانی قضایی در این حوزه را بررسی کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *