تاج: مسئولیت فدراسیون فوتبال از امروز بیشتر شد/ این بار سندسازی کنیم، محروم می‌شویم

16:33 - 02 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۵۶۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولیت فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می‌کند.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه بازدید از نخستین زمین چمن هیبریدی در جزیره کیش درباره رفع تعلیق رسمی کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: این موضوع را ما قبلاً اعلام کرده بودیم اما کنفدراسیون آن زمان این را به صورت رسمی اعلام نکرده بود. خوشبختانه نیم ساعت پیش از این، کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی رفع تعلیق کمیته صدور مجوز ایران را به شکل رسمی اعلام کرد.

وی ادامه داد: این یک خبر خوب برای فوتبال کشور است. از ابتدا به دنبال تحقق آن بودیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: یک بحث دیگر کنار این موضوع هست که در اطلاعیه کنفدراسیون نیست و آن این است که اگر این بار فدراسیون فوتبال مثل قبل مشمول سندسازی برای باشگاهها در بحث صدور مجوز شود، این بار خود فدراسیون فوتبال تعلیق می‌شود. در آن شرایط فدراسیون دیگر نمی‌تواند هیچ فعالیت بین‌المللی داشته باشد.

تاج خاطرنشان کرد: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولیت فدراسیون فوتبال را از امروز فوق‌العاده بیشتر می‌کند که در اعطا صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها خیلی دقت کند که خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد. اعضا کمیته بدوی و استیناف اعلام شده‌اند و آنها باید حواس‌شان جمع باشد تا این اتفاق درست و صحیح رخ دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *