عالمی: دیدار نساجی و هوادار می‌تواند یکی از بازی‌های باکیفیت لیگ باشد

13:12 - 02 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۵۴۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی هوادار با نساجی می‌تواند یکی از بازی‌های باکیفیت لیگ ما باشد.

خبرگزاری میزان - ایمان عالمی در نشست خبری پیش از دیدار هوادار تهران مقابل نساجی مازندران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نساجی یکی از تیم‌های باکیفیت لیگ امسال است. همین تیم سال گذشته قهرمان جام حذفی شده است. به باشگاه نساجی تبریک می‌گویم. ای‌کاش آلودگی هوای تهران این مجال را می‌داد که هواداران نساجی به ورزشگاه می‌آمدند. نساجی بازیکنان و کادرفنی باکیفیتی دارد. برنامه‌هایی برای این بازی داریم. این بازی می‌تواند یکی از بازی‌های باکیفیت لیگ ما باشد.

*ما شروع خوبی در تعطیلات داشتیم. خواستیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. جام جهانی درس خوبی را در حوزه مدیریت و بقیه حوزه‌ها داد. در این تعطیلات توانستیم بازی‌های خوبی هم داشته باشیم.

*در مورد بازی‌های گذشته نباید صحبت کرد. در بازی قبلی داوری بد نبود اما یک سری اعتراضاتی وجود داشت اما چیز خاصی نبود. ما بازی خوبی ارائه کردیم اما به خاطر مشکلاتی که در دفاع داشتیم، گل خوردیم.

*ما بازیکنان باکیفیتی داریم. پس از این ۱۲ بازی‌ که انجام دادیم، بازیکنان توانستند شرایط را درک کنند. الان بازیکنان به نگرش الهامی رسیده‌اند. باید نیم‌فصل به اتمام برسد تا ببینیم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

*با حضور تماشاگران کیفیت بازی‌ها بیشتر می‌شود که این‌ها لازم و ملزوم یکدیگر هستند. شما در جام جهانی دیدید بازی‌ها با حضور هواداران با چه کیفیتی برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *