مهدوی: ای کاش دربی قبل از جام جهانی برگزار می‌شد/ لوکادیا توجیه نبود

10:59 - 30 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۳۷۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال گفت: لوکادیا توجیه نبود که دربی استقلال و پرسپولیس بازی تاریخی برای فوتبال ایران است.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی99 پایتخت اظهار داشت: دربی 99 بازی قشنگی از آب درآمد، اما 2 ماه تعطیلی روی آمادگی و روند رو به رشد بازیکنان تاثیرگذار بود. چون بازیکنان هر دو تیم در کوران مسابقات قرار نداشتند و ای کاش دربی قبل از جام جهانی برگزار می‌شد تا بازی بهتر از این را شاهد بودیم.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه گل‌محمدی در این دیدار مهاجم نوک نداشت، عنوان کرد: استقلال این فصل برای تداوم قهرمانی‌اش بازیکنان خوبی را جذب کرد و خیلی مهره تاثیرگذار در تیمش دارد. بر همین اساس گل‌محمدی بازی را به روی زمین آورد تا از پاسکاری‌های یک - دو استفاده کند. پرسپولیس مهاجم هدف نداشت، اما اگر می‌خواست از مهدی عبدی در ترکیب پرسپولیس استفاده می‌کرد.

وی در خصوص اینکه باید هر دو تیم از تمام داشته‌های خود در دربی استفاده می‌کردند، تاکید کرد: دیاباته و لوکادیا دو نفر از بهترین مهاجمان پرسپولیس در دربی حضور نداشتند که بزرگترین ضربه به تیم بود. در دقیقه 90 دست گل‌محمدی بسته شد، اما بهترین نفرات را در زمین قرار داد. با این حال بازیکنان هیچ‌گاه در نتیجه تاثیرگذار نبوده‌اند چون نمی‌توان گفت اگر لوکادیا بود حتماً می‌توانست موثر باشد. لوکادیا توجیه نبود که دربی استقلال و پرسپولیس بازی تاریخی برای فوتبال ایران است. بازیکنانی که در دربی پایتخت بازی کرده‌اند که نامشان در تاریخ وجود دارد.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان زیادی در پرسپولیس و استقلال بازی کرده‌اند و هواداران دو تیم خاطرات خوبی با برخی از آنها دارند. ایمون زاید فقط 5 دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و اسمش برای همیشه در تاریخ دربی ثبت شد که 3 گل زده است. با احترام به تیم‌های دیگر، بازی در استقلال و پرسپولیس یک عالم دیگری دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *