مراغه چیان: عقب نشینی بعد از گل دوم، استقلال را زمین زد/ رفتار تاج حرفه‌ای نیست

8:45 - 02 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۳۲۳۴
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سیدحسین حسینی باید از جو جام جهانی بیرون بیاید و به عملکرد یک ماه پیش خودش بازگردد.

سعید مراغه‌ چیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در شهرآورد 99 اظهار داشت: بازی بدی نبود، هر دو تیم‌ در خط دفاعی مشکلات فراوانی داشتند و همین باعث شد به سادگی هرچه تمام‌تر دروازه استقلال 2 بار باز شود. ساپینتو هم می‌دانست پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خطرناک است، اما نمی‌دانم چرا این موضوع را اصلاح نکرد.

وی افزود: خط حمله 2 تیم در این بازی عملکرد خوبی نداشت و در بسیاری از حملات با تعلل‌های بد موقع، موقعیت‌های ۱۰۰ درصد گلزنی را از دست دادند. از نظر من آن‌ها باید از این تعطیلات استفاده می‌کردند و حداقل از بازی‌هایی که در جام جهانی انجام شد یاد می‌گرفتند. سیلوا مدافع استقلال در این بازی عملاً کار خاصی نکرد و به جز یک موقعیت، در نبردهای هوایی کاملا ناموفق بود. حسینی باید از جو جام جهانی بیرون بیاید و به عملکرد یک ماه پیش خودش بازگردد. به حسینی در این بازی نمره صفر می‌دهم، زیرا روی ۲ گلی که به ثمر رسید کار خاصی را انجام نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد استقلال در این بازی تصریح کرد: تیم‌های ایرانی همواره این مشکل که بعد از گل خورده عقب می‌کشند را دارند، اما این مشکل برای استقلال همواره وجود داشته است. بعد از اینکه استقلال گل دوم را زد عقب کشید و حتی در ضد حملات هم برنامه‌ای نداشتند. روزبه چشمی و مطهری در بازی خوب بودند در حالی که این بازی چندان برای ما جذاب و انگیزه بخش نبود آن‌ها دل هواداران را شاد کردند. اگر 5 دقیقه تحمل می‌کردند می‌توانستیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم، اما دیگر همه چیز تمام شده و باید برای بازی بعدی آماده شویم.

مراغه چیان در پایان در خصوص اظهارات مهدی تاج خاطرنشان کرد: تاج به هیچ عنوان اخلاق حرفه‌ای ندارد و اظهارات چند وقت پیش او اصلاً درست و زیبنده نبود. ما در هر صورت برای بازی‌های بعدی کارلوس کی‌روش را روی نیمکت خواهیم داشت و اینکه می‌گویند به عنوان مثال رنارد یا هر مربی درجه یک دیگر را روی نیمکت تیم ملی می‌آورند دروغ است، زیرا تاج و کی‌روش روابط بالاتری نسبت به این قضایا دارند و قطعا تاج، کی‌روش را نگه می‌دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *