رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حلالی: دربی بار فنی جالبی نداشت/ بازی متعادل و کم جانی را شاهد بودیم

9:45 - 01 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۳۱۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه دربی 4 گل داشت، اما از لحاظ فنی بازی جالبی از آب درنیامد.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 99 اظهار داشت: دیدار دربی که قرار است بهترین بازی فوتبال ایران باشد نباید در این حد و اندازه‌ با کیفیت پایین برگزار شود. با اینکه دربی 4 گل داشت، اما از لحاظ فنی بازی جالبی از آب درنیامد.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲ ماه مسابقات لیگ تعطیل بود و بازیکنان هنوز به آمادگی مطلوب خودشان دست پیدا نکرده‌اند. زمان مفید این بازی خیلی پایین بود و قطعاً این موضوع به عدم آمادگی بازیکنان برمی‌گردد. در حالی که پرسپولیس با یک گل جلو افتاد، اما به صورت تصادفی و اشتباهات زیاد مدافعانش ۲ گل دریافت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: چون بازیکنان از لحاظ جسمانی در حد و اندازه‌های مطلوب‌شان نیستند نتوانستند کیفیت مطلوبی را به نمایش بگذارند. به طور حتم بعد از چند هفته لیگ برتر بگذرد بازیکنان روند رو به رشدی خواهند داشت و بازی‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.

حلالی اضافه کرد: در چنین بازی‌هایی که بازیکنان در شرایط ایده‌آل خود نیستند، اشتباهات زیاد رخ می‌دهد، بر همین اساس استقلال و پرسپولیس از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کردند و حق به حقدار رسید. هر دو تیم در نیمه اول سعی داشتند از سمت راست به گل برسند و هر 4 گل روی اشتباهات بازیکنان رقم خورد. در نیمه دوم پرسپولیس از سمت چپ برای گلزنی برنامه داشت که با تعویض‌هایی که کادر فنی انجام داد، گل تساوی را به ثمر رساندند. در نهایت بازی متعادل و کم جان استقلال و پرسپولیس به تساوی پرگلی به اتمام رسید.

کارشناس فوتبال در پایان در مورد عدم حضور تماشاگران در دیدار دربی 99 تاکید کرد: به طور حتم اگر تماشاگر در یک دیدار فوتبال حضور نداشته باشد بازی هیچ هیجانی نخواهد داشت. با این تفاسیر اگر در دیدار دربی که بهترین بازی یک کشور است، هواداران حضور نداشته باشند قطعاً انگیزه بازیکنان هم کمتر خواهد شد و بازی خوبی از آب درنمی‌آید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *