امیدیان: بازیکنان گرانقیمت تراکتور فقط وقت‌کشی کردند/ امیدوارم ناداوری‌ها تمام شود

18:03 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۳۰۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: جوانان ما کاری کردند که بازیکنان گرانقیمت تراکتور وقت‌کشی کنند، آنها فقط روی زمین بودند.

خبرگزاری میزان - جلال امیدیان مربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر مقابل تیم تراکتور تبریز در نشست خبری بعد از بازی به دلیل محرومیت سیدمجتبی حسینی در نشست خبری حاضر شد و اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار خوبی از جانب پیکان بود و جانب تیم تراکتور هم خیلی خوب وقت‌کشی کردند و جوانان ما کاری کردند که بازیکنان گران قیمت تراکتور وقت‌کشی کنند من هرچه نگاه کردم بازیکنان تراکتور فقط روی زمین بودند.

*فقط دروازه‌بان آنها حدود سه یا چهار بار به زمین افتاد. خوشحالم از اینکه بچه‌های ما اینقدر به تیم حریف فشار آوردند که تیم تراکتور با آن همه هزینه مقابل جوانان ما وقت‌کشی می‌کرد. روز گذشته من صحبتی کردم و گفتم خیالم راحت است و بازی سختی برای داور نخواهد بود. ولی من اشتباه کردم این بازی برای این داور خیلی سخت بود و حدود 100 روز بود که این داور قضاوت نکرده بود و همان زمانی که ما خیلی فشار آوردیم و بازی برای ما بود داور روی یک خطا که جلوی چشمانش هم بود خطای هند را برای ما نگرفت و همانطور خطا شد و تبدیل به گل برتری تراکتور شد.

*تیم تراکتور از نظر وقت‌کشی تیم برتر میدان بود ولی از نظر فنی و فوتبال بچه‌های ما خیلی بهتر بازی کردند. امیدوارم این بدشانسی‌ها، ناداوری‌ها و اشتباهات داوری جایی برای ما تمام شود در حدی که بتوانیم یک بازی را ببریم. در دو ماه گذشته خیلی زحمت کشیدیم و امیدوارم در ادامه اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *