نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد

15:54 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۲۸۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، معاونین و مدیران كل سازمان، امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی، معاون حقوقی و امور مجلس آجا و امیر خلعت بری معاونت علوم، تحقیقات و فن آوری آجا و سهراب انبارکی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور آغاز به كار كرد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح كشور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از زحمات معاونت قضایی و حقوقی سازمان در برگزاری این نمایشگاه، گفت: تمام توان ما باید این باشد كه پژوهش بتواند تولید علم نافع نماید و گره یا مشكلی از سازمان را مرتفع کند.

وی افزود: موضوعاتی كه می‌خواهیم برای پژوهش و تحقیق انتخاب كنیم باید مثمر ثمر باشد و در راستای اهداف و وظایف سازمانی باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: در روایتی آمده است كه یک برگی كه در آن علم تولید شده است از منظر اسلام براتی است برای نجات از آتش جهنم و مجوزی برای ورود به غرفه‌‎های بهشتی است.

بیشتربخوانید

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: خدا ترس بودن و تقوا داشتن برای یک قاضی امر مهمی است

جابر محمدی مدیر كل دفتر آموزش و پژوهش سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینكه 700 اثر حقوقی كه عمدتا مسئله محور و كاربردی هستند در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، گفت: علاوه بر نمایش دستاوردهای پژوهشی سازمان ،سازمان بسیج حقوق دانان، هیات رزمندگان اسلام، دانشگاه جامع علوم انتظامی امین، 7 ناشر برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی ، دفتر تحقیقات كاربردی فراجا، انتشارات پژوهشگاه قوه قضاییه، و انتشارات قوه قضاییه  نیز دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در این نمایشگاه عرضه كرده‌اند.

وی افزود: بیشتر تحقیقات و پژوهش های عرضه شده در این نمایشگاه زمینه حقوقی و حقوق جزای نظامی است و طی دو روز برپا می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *