رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌‎‌برداری پیش از پایان امسال

11:18 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۹۷۴
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تلاش خواهیم کرد تا قبل از پایان سال جاری مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم.

خبرگزاری میزان - حسین مقامی، سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری اظهارداشت: سال آینده، بازی‌های آسیایی و مسابقات گزینشی المپیک را در پیش داریم بنابراین تلاش خواهیم کرد تا قبل از پایان سال جاری مجمع انتخاباتی را برگزار و در سال 1402 با فراغ بال برای شرکت در رویدادهای مهم، برنامه ریزی کنیم.

وی با اعلام این که تا کنون کسی برای کاندیداتوری در مجمع انتخاباتی ثبت نام نکرده است، در توضیح دلایل تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان سرپرستی گفت: برگزاری مجمع انتخاباتی در زمان سرپرستی باید حداکثر ظرف مدت شش ماه انجام شود، اما به دلیل عدم ارایه مستندات گذشته شامل گزارش مالی و علمکرد 1400، نتوانستیم مجمع عادی و حتی فوق العاده را در زمان مقرر برگزار کنیم و مجبور شدیم در آخرین روزها درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را مطرح کنیم.

بنابر توضیحات مقامی، برگزاری مجمع فوق العاده برای اخذ مصوبه دستورالعمل کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران ضروری بود اما مورد دومی که ما را به شدت درگیر کرد، اعزام های پنج ماه گذشته بود. تیم سرپرستی از بدو ورود درگیر تدارکات اردو و اعزام نوجوانان و جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی، مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین و مسابقات جهانی کلمبیا شد که اولین مرحله گزینشی المپیک بود.

مقامی با بیان این که «کار لجستیک اعزام ها و اردوها و مشکلات عدیده فدراسیون و بدهی هایی که از قبل روی دست فدراسیون مانده بود، بخش اعظم انرژی ما را گرفت و نتوانستیم در موعد مقرر فرایند قانونی برگزاری مجمع را طی کنیم اما اکنون با برگزاری انتخابات کمیسیون ها، در مسیر قانونی عمل به این ماموریت مهم قرار داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *