بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از 3 واحد تولیدی در ماکو/فراهم شدن زمینه اشتغال ۱۰۰زندانی در یک کارگاه تولیدی

17:14 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۱۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در سومین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی ماکو رفته و از 3 واحد تولیدی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی در سومین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی ماکو از 3 واحد تولیدی بازدید کرد.

در این بازدیدها که مجیدی دادستان مرکز استان، مطهری نژاد مدیر عامل بنیادتعاون کشور، فتحی مدیرکل زندانهای استان، لطفی مدیر بنیاد تعاون استان آذربایجان شرقی و صداریی مهر معاون سرمایه گذاری و اقتصادی سهند و منطقه آزاد تجاری ماکو عتباتی را همراهی می کردند از واحد های تولیدی ماگوش که در زمینه تولید نسکافه فعالیت می کند و شرکت پوشاک گستر برسام و کارخانه تولید کفش ویستا در شهرک صنعتی ماکو بازدیدی صورت گرفت.

عتباتی در حاشیه این بازدیدها گفت: واحدهای تولیدی نیاز به نگاه ویژه حمایتی از سوی دولت، بانکها و سرمایه‌گذاران دارند و در این خصوص دستگاه قضایی از هیچ تلاشی برای حمایت از تولیدکنندگان در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه افزود: یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی بحث حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی است، چرا که نتیجه تعطیلی واحد‌های تولیدی بیکاری کارکنان آنها و در نتیجه بروز مشکلات معیشتی و معضلات اجتماعی است.

گفتنی است عتباتی در ابتدای بازدید از واحدهای تولیدی، از سوله خالی شرکت کارآفرینان پوشاک راه ابریشم که در اختیار سازمان منطقه آزاد ماکو است و جهت ایجاد کارگاه تولیدی برای اشتغال بیش از 100 نفر از زندانیان بنیاد تعاون در نظر گرفته شده است بازدید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اشتغال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *