رئیس دیوان عدالت ‌اداری:هدف دستگاه قضایی خدمت به خلق خدا است

15:06 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۸۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تقدیر از کارکنان اداری ساعی دیوان عدالت ‌اداری در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حضور مقامات قضایی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم تقدیر از کارکنان اداری نمونه دیوان عدالت ‌اداری در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری، محمد باقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه امروز در دیوان عدالت اداری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری در این مراسم با عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت زهرا (س)، اظهارکرد: تمامی برنامه‌ها و تقدیر و تشکر از کارکنان به این منظور است که گام‌های بیشتری برای خدمت و گره گشایی از کار مردم برداشته شود.

رئیس دیوان عدالت اداری، هدف دستگاه قضایی و اجرایی در نگاه حاکمیت اسلامی را خدمت به خلق خدا دانست و افزود: اگر غیر از این باشد با نظام اسلامی سازگار نیست.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های نظام اسلامی مردم دوستی است به مطالب یکی از نامه‌های امیرالمومنین به مالک اشتر در خصوص شرایط حاکمیت بر مردم اشاره کرد.

بیشتربخوانید

دادستان تهران: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای ارز صادر شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری با بیان اینکه در فرازی از این نامه به مالک اشتر امر شده تا با مردم با آگاهی برخورد شود و برخوردهای تند آنان را باید تحمل شود.

رئیس دیوان عدالت اداری همچنین بر برخورد محترمانه و با تامل و بدون منت با مردم و مراجعان تاکید کرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه: وضعیت خدمت رسانی به مردم در دیوان عدالت اداری بسیار مطلوب است

محمد باقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه نیز در این مراسم با تقدیر و تشکراز کارکنان دیوان عدالت اداری، گفت: برغم شرایط خاص اقتصادی موجود همکاران دیوان عدالت برای خدمت به مردم و حفظ آبروی دستگاه قضایی وظایف خود را با توکل به خدا به بهترین نحو انجام داده و این شرایط را تحمل می‌کنند.

وی دیوان عدالت اداری را یکی از سالم‌ترین بخش‌های قوه قضاییه دانست و افزود: این وضعیت مطلوب در خدمتگزاری به مردم نشات گرفته از دیدگاه درست قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه شان دیوان عدالت اداری ایجاب می‌کند تا کارکنانش برای سایر بخش‌ها اسوه باشند، اضافه کرد: در نتیجه در حال حاضر وضعیت خدمت رسانی به مردم در دیوان عدالت اداری بسیار مطلوب است.

در ادامه مراسم برخی از مسئولان و کارکنان واحدهای اداری دیوان عدالت اداری به طرح مشکلات اداری و مالی کارکنان دیوان عدالت پرداختند.

همچنین از ۱۱۰ نفر از کارکنان و ۹ نفر از هیئت بازرسان ساعی و موفق دیوان عدالت اداری با اهدای لوح تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *