رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی ماکو بازدید کرد

16:52 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۸۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی ماکو بازدید و با تعدادی از مراجعه کنندگان به این حوزه قضایی دیدار چهره به چهره انجام داد و برای سهولت در انجام مشکلاتشان دستوراتی صادر کرد.

خبرگزاری میزان - صبح روز دوشنبه 28 آذر ماه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان، اسدی معاون قضایی و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان و محمدزاده سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی دادگستری استان از حوزه قضایی ماکو بازدید و با حضور در تمامی شعب دادگاه و دادسرا و شوراهای حل اختلاف با همکاران قضایی و اداری دیدار و از وضعیت حوزه قضایی اطلاع حاصل کردند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت حوزه قضایی ماکو از لحاظ رسیدگی‌ها و ارائه خدمات به مراجعان و اطلاع از مشکلات و نیازمندی‌های آن به منظور اتخاذ تدابیر لازم در راستای بهبود عملکرد صورت گرفت، حرکت برنامه محور دستگاه قضایی ماکو را نیز از لحاظ اجرای برنامه عملیاتی ۱۴۰۱ استان و میزان دست یابی به اهداف این برنامه را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتربخوانید

بازداشت مدیر یکی از پایانه‌های مرزی استان آذربایجان غربی

مقام ارشد قضایی استان حین حضور در شعب محاکم ضمن دیدار با همکاران و تقدیر از تلاش‌ها و زحمات آن‌ها سرعت، دقت و صحت در رسیدگی‌ها و اتقان در صدور آرا را خواستار شد.

عتباتی همچنین با تعدادی از مراجعان نیز گفت‌وگو و درخواست‌های آنان را استماع و دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کرد.

در ادامه بازدید عتباتی در نشستی صمیمی در دفتر ریاست دادگستری با قضات دادگستری و دادسرا شرکت و مسائل و موضوعات مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *