تارتار: موقعیت‌های‌مان بیشتر از آلومینیوم بود/ خیلی هوشمندانه 3 امتیاز باارزش را گرفتیم

18:45 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۶۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: موقعیت‌های‌مان به مراتب بیشتر از حریف بود و فکر می‌کنم حق ما بود این 3 امتیاز را بگیریم.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از دیدار تیم ذوب‌آهن اصفهان مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی خیلی خوبی بود. ما در نیمه اول کاملاً به بازی مسلط بودیم و به گل هم رسیدیم. بعد از گلزنی، خیلی خوب بازی را کنترل کردیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه نتیجه یک بر صفر و فاصله خیلی کم بود، تیم آلومینیوم احساسی حمله می‌کرد و ما برای حملات سریع و ضدحملات برنامه داشتیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم، ولی در ضربات آخر کم دقت بودیم. موقعیت‌های‌مان به مراتب بیشتر از حریف بود و ضمن احترام به تیم آلومینیوم که نتایج خوبی در هفته‌های گذشته گرفته بود، فکر می‌کنم حق ما بود که این 3 امتیاز را بگیریم.

*از گروه داوری تشکر می‌کنم، هر چند که در نیمه اول یک صحنه مشکوک وجود داشت و همان بازیکنی که در نیمه دوم اخراج شد، در نیمه اول باید کارت قرمز می‌گرفت. با این وجود گروه داوری پرتلاش بود و روز خوبی را پشت سر گذاشت.

*باید یک تشکر ویژه نیز از بازیکنانم داشته باشم؛ بازیکنانی که جانانه جنگیدند، موقعیت خاصی به حریف ندادند و خیلی هوشمندانه توانستیم سه امتیازی باارزش را بگیریم.

*جای هواداران در ورزشگاه خالی بود. بازی امروز می‌توانست با تماشاگر برگزار شود. ما دیدیم که یکی دو مسابقه با تماشاگر برگزار شد. ما هم می‌توانستیم بازی امروز را با حضور هواداران‌مان انجام بدهیم و نمی‌دانم که چرا امروز حضور نداشتند. ای‌کاش این مشکلات زودتر حل شود و هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

*مصدومیت بخشی از فوتبال و البته اتفاق است. بازیکن به هوا بلند شده و روی پای بازیکن حریف افتاده و مچ پایش پیچیده است. نمی‌توان کاری کرد. به هر حال مصدومیت بخشی از فوتبال است. بازی‌ها به تعویق می‌افتد و باید فشار بدنسازی بیاوریم و پس از آن باید به مسابقات برگردیم و هر پنج روز یک بار به میدان برویم. امیدواریم که مصدومان تیم به ویژه آرمان اکوان که امروز مصدوم شد، برگردند، چون در خط دفاعی کمبود بازیکن داریم. هر چند که می‌توانیم از بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم.

*امروز سه بازیکن از آکادمی باشگاه حضور داشتند و به میدان رفتند. فکر می‌کنم این مسئله در چند سال گذشته در باشگاه ذوب‌آهن بی‌سابقه بوده است. از این بابت خوشحالم و از مربیان تیم‌های پایه تشکر می‌کنم که با تیم بزرگسالان هماهنگ هستند. فکر می‌کنم اگر کمی بیشتر روی تیم‌های پایه و همچنین بزرگسالان سرمایه‌گذاری کنیم، می‌توانیم به روزهای خوب گذشته ذوب‌آهن بازگردیم، منتها کمی محدودیت وجود دارد و از نظر بودجه خیلی معمولی و رو به پایین هستیم.

*امیدوارم کار به جایی برسد که برای ذوب‌آهن سرمایه‌گذاری بیشتری صورت بگیرد و این تیم مدعی باشد. حیف است این ساختاری که در ذوب‌آهن وجود دارد و در کمتر تیمی شاهد آن هستیم به موفقیت منجر نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *