رحمتی: باید از لحاظ تجربی و ذهنی روی تیم‌مان کار کنیم/ وقفه‌ لیگ بیشتر از همه به ضرر ما بود

18:39 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۶۶۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: باید یک مقدار از لحاظ تجربی و ذهنی روی تیم‌مان کار کنیم و بدانیم چه جایگاهی در جدول پیدا کردیم و برای نگه داشتن آن باید تلاش کنیم.

خبرگزاری میزان - سیدمهدی رحمتی در کنفرانس خبری بعد از دیدار آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که آن را در زیر می‌خوانید:

*در طول دو هفته گذشته دائماً به بچه‌ها گوشزد کرده بودیم که باید از ابتدای بازی به لحاظ ذهنی آمادگی داشته باشیم تا زمان بازی را از دست ندهیم. فکر می‌کنم در 30 دقیقه اول بازی یک مقدار در زمین گُم بودیم. تیم ذوب‌آهن توانست از اشتباه ما استفاده کند و به گل برسد. در ادامه هم ما خیلی تلاش کردیم که به گل برسیم.

*از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم. ما نیمه دوم را یک مقدار هجومی آغاز کردیم، ولی بلافاصله 10 نفره شدیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که تمام توان‌شان را گذاشتند. زمانی که صاحب توپ و میدان بودیم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم و یک گل هم زدیم که متأسفانه آفساید بود. فوتبال خیلی خوبی بود و به تیم ذوب‌آهن هم خسته نباشید و تبریک می‌گویم. یک مسئله را باید اینجا بازگو کنم که هم خودم بدانم و هم بچه‌های تیمم. به دست آوردن چیزی راحت است، اما نگه داشتن آن خیلی سخت.

*باید یک مقدار از لحاظ تجربی و ذهنی روی تیم‌مان کار کنیم و بدانیم چه جایگاهی در جدول پیدا کردیم و برای نگه داشتن آن باید تلاش کنیم. امروز تلاش کردیم، ولی به نظرم تمرکز لازم را نداشتیم. مطمئناً وقفه‌ای که پیش آمد بیشتر از همه تیم‌ها به ضرر ما بود، چون ما در شرایط بسیار خوبی بودیم و به ما خیلی ضربه خورد. امیدوارم در بازی‌های بعدی این سه امتیاز را جبران کنیم.

*اعتراض اعضای تیم آلومینیوم نسبت به داوری؟ فکر می‌کنم این سؤال را باید از تیم ذوب‌آهن بپرسید. از نظر من داوری خیلی عالی بود و تنها نکته‌ای که آخر بازی هم با داور صحبت کردم این بود که ما از داوری خیلی راضی هستیم، اما داور وقت تلف‌شده بیشتری باید محاسبه می‌کرد. هم دروازه‌بان ذوب‌آهن در شروع مجدد خیلی زمان بازی را کشت و هم اینکه 10 تعویض داشتیم. چند مورد آسیب‌دیدگی هم داشتیم و در زمان پرتاب اوت نیز وقت تلف شد، اما به هر حال ما از داوری راضی بودیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *