معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: حضور میلیونی در اربعین، یکی از دلایل اغتشاشات اخیر است

12:32 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۵۸۷
معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: با توجه به اذعان برخی از اغتشاشگران اغتشاشات اخیر، کینه و بغض دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایی مراسم اربعین حسینی و حضور میلیونی مسلمانان در پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

خبرگزاری میزان - سردار محمد بهرامی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی ره آورد پیاده روی اربعین حسینی (ع) در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: یکی از معجزات قرن و زمانه حاضر، حضور میلیونی و خیره کننده مسلمانان و حتی غیر مسلمانان از ادیان مختلف در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی (ع) است؛ که در آن اقتدار معنوی اسلام، وحدت و یکپارچگی مسلمانان را شاهدیم.

وی افزود: با توجه به اذعان برخی از اغتشاشگران اغتشاشات اخیر، کینه و بغض دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایی مراسم اربعین حسینی و حضور میلیونی مسلمانان در پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: به گفته تمام مسئولان نظام و در راس همه، فرمایشات رهبر معظم انقلاب، آن نهاد و سازمانی که بیشترین نقش خدمت رسانی از جهت تامین نظم و امنیت، حفاظت و حراست از جان و مال و پذیرایی زائران حسینی (ع) را بر عهده داشته است مجموعه خدوم، پرتلاش و مکتبی انتظامی است.

وی افزود: تقریبا ۳۰ هزار نفر از همکاران عزیز ما در تامین امنیت زائران در مرز‌های ورودی و خروجی ایفای نقش کردند و حدود ۵ هزار نفر از عزیزان ما از مجموعه فرماندهی و سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در بحث برپایی موکب الحسین (ع) شهدای انتظامی در مرز‌ها اقدامات فرهنگی، فضاسازی محیطی، برپایی نماز جماعت در مواکب و پذیرایی به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی کردند.

بیشتربخوانید

سردار اشتری: پلیس مقتدرانه تر از قبل و براساس قانون با اغتشاشگران برخورد می‌کند

سردار بهرامی در خصوص جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی ره آورد پیاده روی اربعین حسینی (ع) گفت: پس از فراخوان جشنواره تعداد بیش از ۷۰۰ اثر در قالب شعر، دلنوشته، خاطره، نقاشی و کلیپ به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری نفرات برتر مشخص شد و امروز در این مراسم اختتامیه از ۳۶ نفر از نفرات برتر تقدیر و تجلیل خواهد شد.

وی افزود: هدف از برپایی این جشنواره ثبت و ضبط تصاویر زیبا و وحدت آفرین خدمات کارکنان خدوم و ولایی مجموعه مکتبی انتظامی است که همه این دستاورد‌ها مرهون خون پاک شهدا و مقاومت و ایستادگی خانواده معظم ایشان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *