انوشیروانی: تا 3 سال آینده تمام مجموعه وزنه‌برداری کشور را نوسازی خواهیم کرد

12:29 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۵۷۳
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: برای کاستن از بار مشکلات وزنه‌برداری تا آخرین ثانیه‌های مسئولیت سرپرستی خود تلاش خواهم کرد.

خبرگزاری میزان - یکی از مهم‌ترین نیازهای فدراسیون و حتی یکی از موارد اساسی مورد اعتراض ملی پوشان، وضعیت اردوها و کمپ تمرین بود که سجاد انوشیروانی در اولین گام بعد از قبول سرپرستی، بهبود وضعیت اردوها را با برگزاری منظم اردو در بابلسر و آکادمی ملی المپیک و تامین امکانات مناسب در اولویت قرار داد.

انوشیروانی در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری و همچنین برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران که برای نخستین بار در حال انجام است، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*برای بازسازی کمپ آزادی نیاز به اخذ مجوز از مجموعه ورزشی آزادی و سازمان توسعه و نگهداری داشتیم که چند ماهی طول کشید. استارت بازسازی زده شده و قراردادی با یکی از قهرمانان به نام رشته وزنه‌برداری که عضو کمیته فنی فدراسیون است که در این زمینه سررشته دارد، منعقد شده است. بازسازی کمپ یکی از قول‌های اولیه من به جامعه وزنه‌برداری بود که باید ظرف 2-3 ماه آینده به سرانجام برسد. ضمناً حتی کل مجموعه را باید بازسازی کنیم که انجام خواهد شد.

*به روز کردن تجهیزات و امکانات استان‌ها با اخذ منابع مالی که برای استان‌ها قول داده بودیم، در شرف انجام است و دستورات لازم اخذ شده است. این هم قول دیگری بود که هر استان تخصیص بودجه ویژه و با نام داشته باشد برای این که بتواند اماکن و تجهیزات را بروز کند.

*یکی دیگر از برنامه‌های ما، الحاق انجمن کراس فیت به وزنه‌برداری بود تا در زمینه بهبود کمی و کیفی امکانات مشترک به هر دو طرف و در زمینه استعدادیابی برای وزنه‌برداری کمک موثری باشد که انجام شد.

*خرید کلان تجهیزات؟ دستورات لازم برای اخذ بودجه کسب شده و جا دارد از وزیر ورزش و معاونانش، کمیته ملی المپیک، معاون اول رییس جمهوری و معاونانش، از رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونان و تمام کسانی که واقعاً درصدد کمک به رشته وزنه‌برداری هستند، تشکر کنم.

*اگر قسمت باشد در خدمت جامعه وزنه برداری باشیم، قطعاً تا 3 سال آینده کل وزنه‌برداری در کل کشور را نوسازی خواهیم کرد و شاهد خواهید بود که این اتفاق بزرگ رخ خواهد داد. در همین زمان، 13ست در بندرعباس منتظر ترخیص است و 7ست دیگر هم اضافه خواهد شد که برای تجهیز و نوسازی کامل کمپ تمرین بانوان و آقایان در آزادی تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *