مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست مراجعان رسیدگی کردند

11:34 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۴۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعدادی از مسئولان دادگستری استان تهران امروز در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - جلسه رسیدگی به درخواست‌ حقوقی و قضایی مراجعان با تعدادی از مسئولان دادگستری استان تهران امروز در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم، سیدمحمد تقوی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران، بنی حسینی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۸ و گلپرور دبیر ستاد نظارت و پیگیری پرونده‌های موضوع اصل 49 قانون اساسی حضور داشتند.

سیدمحمد تقوی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: دوشنبه‌های هرهفته در دادگاه انقلاب دیدار مردمی داریم، اطلاع رسانی لازم‌ در این زمینه صورت گرفته تا افراد مشکلات خود در هر زمینه‌ای از جمله بخش امنیت، آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر، اقتصادی و یا سایر موارد را در این دیدارها بیان کنند.

وی افزود: بطور روزانه و غیر از دوشنبه‌ها نیز رئیس و پرسنل دادگاه انقلاب اسلامی تهران پذیرای مراجعان هستند.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران، عنوان کرد: بیشترین مشکلات که به مطرح شده در این جلسات، مربوط به اصل 49 قانون اساسی است و سعی می‌کنیم با شنیدن حرف مردم مشکلات قانونی‌شان را در حد امکان حل کنیم.

تقوی با اشاره به اهمیت برگزاری دیدارهای مردمی مسئولان قضایی، گفت: این که نظر مردم جامعه را بشنویم به رفع مشکلات‌شان کمک کنیم بسیار مفید و اثر بخش است.

وی همچنین گفت: ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی می‌تواند تخصصی‌تر برگزار شود، بدین ترتیب که مراجعان پرونده های مربوط به حوزه همان مسئول در آن جلسه حضور پیدا کنند. این کار موجب صرفه‌جویی در وقت و پیشرفت بهتر کار می شود.
بیشتر بخوانید:

معاون اول دادستان کل کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *