رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان: ضرورت ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف

10:47 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۲۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بر ضرورت ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف استان تاکید کرد و گفت: این موضوع در اولویت برنامه های معاونت توسعه حل اختلاف است.

خبرگزاری میزان-حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل توسعه حل اختلاف استان اظهار داشت: وظیفه همه ما خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم به‌عنوان یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی ارتباط و رفع مشکلات و موانع مردم آنان است و باید تلاش کنیم به نحوه احسن مردم را تکریم و خدمت کنیم.

وی افزود: هدایت، درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری منجر شده که علیرغم فضاسازی دشمنان علیه نظام، پیشرفت های فراوانی صورت بپذیرد و ما هم براساس فرامین و تاکیدات رهبری تمام توان خود را جهت پیشبرد اهداف و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف در حل و فصل مشکلات و موانع مردم می توانند در تحقق فرآمین مقام معظم رهبری نقش اثرگذاری داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه های معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، خاطر نشان کرد: از اولویت‌های بسیار مهم این معاونت ایجاد تحول اساسی، ارتقای جایگاه و تکریم اعضای شوراهای حل اختلاف استان است که امیدواریم در این زمینه گام‌های مؤثری برداریم.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از ساختمان های مجتمع شوراهای حل اختلاف استان وضعیت مطلوبی ندارند و لازم است که نسبت به ایجاد فضای فیزیکی مناسب و تجهیز آن اهتمام ویژه داشته باشیم و همه تلاش خود را در تحقق این امر بکار خواهم گرفت.

وی افزود: این مرکز ماهیت، توانمندی‌ها، فعالیت ها و شاخص‌های بسیاری دارد و  می‌تواند جایگاه آن ارتقاء یافته و به سازمان تبدیل شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری خوزستان از شوراهای حل اختلاف، وی را قاضی فرهیخته، با‌سابقه درخشان و مدیری جهادی توصیف کرد و گفت: لازم می‌دانم از حسن توجه و اهمیت رئیس کل دادگستری استان به شوراهای حل اختلاف استان در راستای تحقق اهداف و برنامه های سند تحول قضایی در گام دوم انقلاب تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم با حمایت ایشان تحول اساسی در این مجموعه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی گفت: این مرکز از نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های تمامی همکاران قضایی و اعضای شوراهای حل اختلاف استان در بهبود وضعیت و همچنین ارتقای کیفیت و کمیت رسیدگی به پرونده‌ها استقبال و بهره خواهد برد.

در این دیدار کارکنان توسعه حل اختلاف استان، ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جدید و آرزوی موفقیت برای وی، به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *