رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۹۰۰ متر از اسکله بندر شهید رجایی آماده بهره‌برداری شد

9:13 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۱۱۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.

خبرگزاری میزان _ حسین عباس نژاد با اشاره به اجرای فاز ۳ بندر شهید رجایی اظهار کرد: بخش غربی بندر شهید رجایی به فعالیت های کانتینری اختصاص پیدا کرده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: در  قسمتی از ترمینال یک و دو به صورت کامل در حال حاضر  عملیات  کانتینری انجام می شود، ترمینال یک شناورهای کوچک و در ترمینال دو شناور های بزرگ و نسل جدیدیه فعالیت می می پردازند.

وی با بیان اینکه طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری  است، افزود: برنامه ما بر این مبنا قرار دارد که این پایانه را به صورت مجهز  احداث شود تا شناورهای نسل ۱۴هزار  TEU را بتواند پذیرش کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس نژاد تصریح کرد: ایده جدید بر این اساس طراحی شد که در کنار فاز ۳ یک حوضچه جدید احداث شود که اگر این امر تحقق پیدا کند فاز ۴ پایه ریزی و  ۹۰۰ متر دیگر به اسکله های بندر شهید رجایی افزوده خواهد شد.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با احداث این بخش از بندر علاوه داشتن پایانه مکانیزه  می‌توان فعالیت فله را نیز انجام داد. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *