رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولین جلسه هم‌اندیشی معاونین فنی هلدینگ‌های سیمانی کشور برگزار شد

15:56 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۹۶۲۸
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
اولین جلسه هم‌اندیشی معاونین فنی هلدینگ‌های سیمانی کشور با حضور مدیر کل سازمان انرژی‌های تجدید پذیر برگزار شد.

خبرگزاری میزان _ اولین جلسه هم‌اندیشی معاونین فنی هلدینگ‌های سیمانی کشور از جمله سیدکو، غدیر، تهران و اسپندار، فارس و خوزستان و سیمان تامین با حضور مدیر کل سازمان انرژی‌های تجدید پذیر صبح امروز (یکشنبه، ۱۴۰۱/۰۸/۲۷) در محل انجمن صنفی سیمان برگزار شد.

علی اکبر الوندیان دبیر انجمن صنفی سیمان در اولین جلسه هم‌اندیشی معاونین فنی هلدینگ‌های سیمانی، گفت: امروزه صنعت سیمان نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند و مدون برای ادامه حیات و پیشرفت در عرصه تکنولوژی‌ برای تولید و عرضه سیمان‌های نوین (کامپوزیت) و همچنین کاهش مصرف انرژی است.

در این جلسه معاونین فنی هلدینگ‌های مذکور به بیان دغدغه‌ها و اشتراک‌گذاری موارد فنی اعم از آموزش، پروژه‌ها و همچنین پرسش و پاسخ در خصوص نحوه استفاده از امتیاز کاهش مصرف انرژی در شاخه برق و چگونگی تعریف پروژه‌ها مطابق با فرمت سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در ادامه محمودی مدیر فنی انجمن صنفی سیمان، بیان کرد: کاهش کلینکر فاکتورها نیازمند بسترسازی و برنامه‌ریزی و ایجاد بسته‌های سیاست‌گذاری در جهت توسعه فرهنگ تولید سیمان‌های آمیخته و جلب امتیازات کاهش انرژی است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی سیمان، در این جلسه از شرکت‌های تحقیقاتی توانمند دعوت شد تا دستاوردهای تحقیقاتی خود را در اختیار معاونین فنی کارخانه‌های سیمان کشور قرار داده و بازوی توانمندی در تحقق این‌ هدف ارشمند باشند، از معاونین فنی نیز درخواست شد در جهت تهیه سند سیاست‌گذاری مصرف انرژی همکاری کنند.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد در ما‌ه آتی سمیناری با اهداف ذکر شده با حضور معاونین فنی و مدیران کارخانه‌های سیمان کشور توسط انجمن صنفی سیمان برگزار شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: سیمان هلدینگ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *