رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطهری: با تفکرات سرمربی جدید صنعت نفت آشنا نیستم/ دربی شرایط خاص خودش را دارد

14:33 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۹۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فوتبال خوزستان و صنعت نفت همیشه دنبال فوتبال بازی کردن هستند و به دنبال ضدفوتبال نیستند.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بعد از تعطیلی لیگ خیلی زود کارمان را شروع کردیم و با زحمات مالک و مدیرعامل باشگاه اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم. آنجا 3 بازی بسیار قدرتمند انجام دادیم که خیلی به آمادگی تیمی، تاکتیکی و فزیکی ما کمک کرد و جا دارد که از این عزیزان تشکر کنم. تیم ما به خوبی در شرایط بازی قرار گرفت و تمرینات‌مان را در تهران ادامه دادیم و کارمان را پیش بردیم تا امروز که به بازی صنعت نفت رسیدیم.

*صنعت نفت تیم قابل احترامی است. همیشه به بازیکنان تیم می‌گویم که نگاه‌شان به جدول نباشد چون صنعت نفت تیم آخر جدول است و بخواهند این بازی را دست کم بگیرند، اتفاقا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل صنعت نفت خواهد بود و می‌دانیم که فوتبال خوزستان و صنعت نفت همیشه دنبال فوتبال بازی کردن هستند و به دنبال ضدفوتبال نیستند.

*شناخت خوبی از آن‌ها داریم، درست است که مربی جدیدی آوردند و با تفکرات او خیلی آشنا نیستیم ولی سعی می‌کنیم در بازی خیلی سریع شرایط صنعت نفت را آنالیز کنیم تا شرایط بهتری داشته باشیم. همیشه گفته‌ام برای 3 امتیاز بازی خواهیم کرد و قبلاً هم گفته‌ بودم که می‌خواهیم ورزشگاه شهید وطنی را قلمرو خودمان کنیم و بازیکنان‌مان باید با تمرکز صددرصدی بازی و نهایت تلاش‌شان را کنند تا 3 امتیاز را بگیریم و به هواداران‌مان تقدیم کنیم.

*شرایط خوبی داریم. همیشه بعد از تعطیلات طولانی ممکن است شرایط مقداری به نفع برخی از تیم‌ها باشد و برای بعضی از تیم‌ها هم وضعیت خوب پیش برود اما مهم این است که خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم تا وضعیت خوبی پیدا کنیم و از هر نظر برای بازی با صنعت نفت آبادان آماده هستیم.

*احمد موسوی بازیکن باتجربه‌ای است و سال‌های خوبی در تیم‌های بزرگ پشت سر گذاشته است. در پست او بازیکنان بزرگی داشتیم و می‌خواستیم رقابت در تیم‌مان بیشتر شود. هرچه دست ما پُرتر باشد شرایط تیمی‌مان بهتر خواهد شد. نگاه‌مان به آینده است و باید تیم‌مان را تقویت کنیم در صورتی که تیم خوبی داریم ولی نگاه‌مان به آینده است.

*دربی شرایط خاص خودش را دارد. به هواداران دو تیم احترام می‌گذارم ولی دربی من بازی نساجی با صنعت نفت است و تمام تمرکزم و تیمم روی بازی با نفت آبادان است. شش دانگ حواس ما به بازی فردا است تا بتوانیم دل هواداران‌مان را با یک برد خیلی خوب شاد کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *