افتتاح دوره مربیگری بدنسازی فوتسال بانوان سطح یک آسیا

13:41 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۹۲۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دوره مربیگری بدنسازی فوتسال بانوان سطح یک آسیا به میزبانی هییت فوتبال شمالغرب تهران افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال شمال‌غرب تهران، دوره مربیگری بدنسازی سطح یک فوتسال آسیا در رده بانوان به میزبانی هیات فوتبال شمال‌غرب تهران و با حمایت و نظارت کمیته آموزش فدارسیون فوتبال و هیات فوتبال استان تهران افتتاح شد.

در این دوره 20 نفر از مربیان بانوی ایران از سراسر کشور حضور دارند که آخرین متدها و تکنیک های بدنسازی فوتسال را زیر نظر مدرسان خبره فرا می‌گیرند.

تمام مربیان حاضر در دوره دارای تحصیلات عالیه، سوابق بازی ملی و باشگاهی و همینطور مربیگری در لیگ برتر و حوزه بانوان را در کارنامه دارند. این دوره به مدت 6 روز برگزار می‌شود و تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است که این دوره، اولین دوره مربیگری بدنسازی فوتسال سطح یک آسيا در حوزه بانوان است که با نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش هیئت فوتبال تهران است در ایران برگزار می‌شود. تدریس این دوره به عهده دکتر امانی استاد دانشگاه خوارزمی و مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیریت این دوره هم برعهده فهمیه قاسمی، مدیر کمیته آموزش بانوان هیات فوتبال شمال‌غرب تهران است که در مجموعه ورزشی پاس قوامین برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه با حضور حسین خبیری، رئیس هیات فوتبال شمالغرب تهران و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، پارسا، مدیرعامل باشگاه پاس قوامین و همچنین کاظم، دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *