بازداشت 100 دلال ارز در تهران/ کشف سلاح دوش پرتاب در حاشیه اجرای طرح رعد پلیس

11:41 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۹۰۳۱
رئیس پلیس تهران گفت: بنا به درخواست بانک مرکزی و کمیسیونی که تشکیل شده بود، ۱۰۰ نفر از دلالان دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان - سردار حسین رحیمی در حاشیه شصت و یکمین نمایشگاه طرح رعد در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در این مرحله از طرح رعد ۱۷۰ پاتوق سارقان، مالخران و اراذل و اوباش منهدم و ۲۱۵ حکم قضائی به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به دستگیری ۹۰۹ نفر از سارقان در این مرحله از طرح رعد، گفت: در این مرحله از طرح ۲ هزار و ۶۴۲ فقره سرقت کشف و در مجموع هزار و ۲۶۸ پرونده سرقت بسته شد.

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه ۲۷ گروه و باند سارقان شناسایی و منهدم شدند، اظهار کرد: همچنین ۲۸۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این مرحله از طرح رعد کشف شدند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه ۴۰ میلیارد تومان است، گفت: در کنار طرح رعد طرح برخورد با حاملان و استفاده کنندگان سلاح سرد در تهران به اجرا گذاشته شد که در این راستا ۳۰۰ قبضه سلاح سرد کشف شد.

بیشتربخوانید

دعوت از کاربران فضای مجازی برای شرط بندی فینال جام جهانی؛ ۲ نفر دستگیر شدند

سردار رحیمی با بیان اینکه همزمان با طرح رعد، طرح مبارزه با مالخران هم به اجرا گذاشته می‌شود و همراه سارقان، مالخران آن‌ها هم دستگیر می‌شوند، بیان کرد: ۵۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری و همچنین یک قبضه سلاح دوش پرتاب نیز کشف شده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس برای آرام نگه داشتن فضای بازار ارز، گفت: بنا به درخواست بانک مرکزی و کمیسیونی که تشکیل شده بود، پلیس برای دستگیری سوداگران ارز تلاش مضاعفی داشت که در این راستا ۱۰۰ نفر از دلالان دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: این افراد علاوه بر اینکه دلال بودند اقدام به انجام معاملات فردایی و کاغذی در اتوبوس یا مینی بوس هم می‌کردند از طرفی نیز معاملات این افراد تأثیر مستقیمی بر افزایش قیمت دلار داشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس پلیس طرح رعد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *