رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورسلمان: اعزام 3 شمشیرباز به تونس کفایت می‌کند/ خرید تجهیزات در دستور کار فدراسیون است

10:19 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۸۷۹۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: در اولین فرصت پاداش قهرمانانی که در مسابقات گذشته افتخار کسب کردند به آنها اهدا خواهیم کرد.

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با میزان، در پاسخ به این سوال که برای مسابقات شمشیربازی تونس چند نفر اعزام خواهند شد، اظهار داشت: درخواست مربی بر اعزام هر 5 نفر است، اما طبق مصوبه‌ای که از شورای برون مرزی داریم، در تلاش هستیم تا شرایط را برای اعزام 3 نفر نخست ایران به تونس فراهم کنیم. قرار شده درباره 2 نفر باقی‌مانده در شورای فنی تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی را به تونس می‌فرستیم. از طرفی قربانی به دلیل یک سری مشکلات شخصی مانند مسابقات فرانسه در تونس هم کنار تیم نیست و به جای او مسعود فتوحی به عنوان مربی وظیفه راهنمایی و کوچینگ بچه‌ها را در آنجا به عهده خواهد داشت.

پورسلمان تصریح کرد: چنانچه فرزاد باهرارسباران و نیما زاهدی بخواهند با هزینه شخصی خودشان به تونس بروند تا در آنجا کسب تجربه کنند ما هیچ مشکلی نداریم و شرایط را برای آنها فراهم می‌کنیم تا در کنار سایر بچه‌ها به رقابت بپردازند، اما چون مسابقات در بخش انفرادی است اعزام همان 3 نفر به تونس کفایت می‌کند.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی درباره اینکه پاداش مسابقات اخیر چه زمانی به ورزشکاران اهدا می‌شود، گفت: در اولین فرصت پاداش قهرمانانی که در مسابقات گذشته افتخار کسب کردند به آنها اهدا خواهیم کرد. فعلاً به دلیل یک سری مسائل این امر با تأخیر مواجه شده است.

پورسلمان در پایان با اشاره به اینکه در حال تدارک تجهیزات برای هیات‌های استانی هستیم، تاکید کرد: خرید تجهیزات در دستور کار ما قرار دارد و می‌خواهیم شرایطی را فراهم کنیم تا هیأت‌های استانی به سخت‌افزار و نرم‌افزار شمشیربازی تجهیز شوند. تصمیم داریم در هر مسابقه یک غرفه فروش در سالن مسابقات بگذاریم. کنار آن هم وسایل تجهیزات رقابتی با مجوز وزارت ورزش فراهم کنیم تا از این طریق کمبودهایی که وجود دارد را از بین ببریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *