رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دومین نشست‌ تخصصی با فدراسیون‌های کاندید اعزام به هانگژو برگزار شد

16:14 - 26 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۸۲۹۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دومین نشست تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز(شنبه) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دومین نشست تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو صبح امروز (شنبه 26 آذر ماه) با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو و دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته، علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و برخی مدیران کمیته ملی المپیک،  به طور مجزا با مسئولان سه فدراسیون بسکتبال، تنیس روی میز و اسکواش برگزار شد.

در ابتدای نشست سید مناف هاشمی گفت: با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، تاکید ویژه ای بر حمایت همه جانبه از فدراسیون های اعزامی دارند، به همین منظور در فاصله 9ماهه تا آغاز بازی های آسیایی این نشست ها را شروع کردیم  تا از نزدیک صحبت ها و دغدغه هایی شما را بشنویم و بتوانیم در راستای  رفع آنها برای کسب بهترین  نتیجه گام برداریم.

وی ادامه داد: امیدوارم شما هم نشست های تخصصی و کارشناسی خودتان را با کادر فنی تیم های ملی برگزار کرده باشید تا بتوانیم هماهنگ با هم برای کسب بهترین نتیجه پیش برویم؛ کمیته ملی المپیک، آکادمی ملی المپیک و مرکز نظارت بر تیم های ملی در کنار وزارت ورزش همه جانبه در خدمت شماست و در حد توان شمارا  حمایت کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

در نخستین نشست امروز جواد داوری و فتانه ملک رئیس و نایب رئیس فدراسیون بسکتبال حضور داشتند که داوری ضمن ارائه گزارشی از برنامه های بلند مدت  تیم های 5 و 3 نفره بسکتبال  در دو بخش آقایان و بانوان برای کسب سهمیه المپیک و حضور قدرتمند در هانگژو افزود: در بخش آقایان هدفمان حفظ و ارتقای جایگاه آنان و در بخش بانوان نیاز به نگاه حمایتی کمیته و وزارت ورزش و جوانان داریم تا زمینه ساز حضوری موفق در برنامه های آتی در این بخش باشیم.

همچنین داوری گفت: با توجه به اینکه محدودیت فضا برای تمرین و اسکان داریم و ملی پوشان تا زمان اعزام در اردوهای شبانه روزی به سر می برند نیاز داریم تا با مساعدت کمیته بتوانیم از امکانات اسکان و تمرینی آکادمی ملی المپیک بهره مند شویم.

در نشست با فدراسیون تنیس روی میز علی قارداشی رئیس، فاطمه کیوانی نایب رئیس، علی حدادگر دبیرو پیمان حسنی حضور داشتند که ابتدا برنامه های ملی پوشان آقا و خانم این رشته  را برای حضوری موفق در بازی های آسیایی هانگژو اعلام کردند ؛ سپس قارداشی تاکید کرد:باتوجه به کسب مدال تنیس روی میز در جاکارتا، انگیزه همه ملی پوشان برای تکرار مدال افزایش یافته و تلاششان نیز دو چندان شده است.

آخرین نشست امروز با حضور خمارلو سرپرست، شهرناز شهربانیان نایب رئیس بانوان، بابک فقیر نایب رئیس آقایان، مجید جلیلی قاضی زاده سرپرست دبیری فدراسیون اسکواش برگزار شد  که حاضرین برنامه های خود را برای اعزام قدرتمند تیم ملی اسکواش به هانگژو  ارائه کردند.

در این نشست محسن بیرانوند، سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی، امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک  و  ایمان مسعودی کارشناس مرکز نظارت حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: هانگژو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *