صادقیانی: همشهری بودن یا رفاقت معیار انتخاب دستیاران نبود/ نباید عدم تایید میزبانی را گردن فدراسیون والیبال بیندازیم

8:45 - 27 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۸۲۴۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال زیر 16 سال گفت: یکی، ۲ مربی بازیکن‌پرور و بادانش به کادرفنی اضافه خواهند شد.

آرش صادقیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره عدم تایید میزبانی تیم راهیاب ملل مریوان در دور برگشت لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: فدراسیون والیبال پیش از آغاز فصل هم چندین بار نامه زده بود و ما هم آن‌ نامه‌ها را طبق صحبت‌های قبلی به استانداری و تربیت بدنی استان کردستان ارجاع دادیم. از همان اول مسئولان در استان کردستان قول‌هایی داده بودند و تا همین اواخر هم پیگیر وضعیت تجهیز سالن و کفپوش استاندارد بودند، اما بی‌توجهی‌ها در هفته‌های اخیر باعث شد تا میزبانی را از دست دهیم.

وی افزود: فدراسیون والیبال این ضرب‌الاجل را از مدت‌ها قبل داده بود و نمی‌توانیم مشکلات خودمان را به گردن فدراسیون بیندازیم چرا که این دوستان هم در تلاشند تا لیگ برتر با معیارهای استاندارد برگزار شود. مشکلات مربوط به نور و رختکن سالن شهر مریوان رفع شده و تنها بحث کفپوش مانده بود که در نهایت سر همین مسئله میزبانی از مریوان گرفته شد.

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال در واکنش به برخی انتقادها در مورد انتخاب دستیارانش از شهرهای تهران و بی‌توجهی به مربیان بازیکن‌پرور در شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: در انتخاب دستیاران چند فاکتور در نظر بود و اینگونه نیست که همشهری بودن یا رفاقت دلیل انتخاب باشد چرا که در کل چنین موضوعاتی صحت ندارد. مهمترین معیار در انتخاب دستیاران برای این رده سنی فعالیت در رده پایه و تجربه کار با نونهالان بود و بیشتر این مربیانی که کنار بنده خواهند بود از معلمان آموزش و پرورش هستند. در پاسخ به انتقادهای برخی دوستان در فضای مجازی هم باید بگویم که در لیست فعلی دستیاران سیاوش تاریوردی از شهر ارومیه است، سهراب بهنژاد آذری زبان و سعید نظری هم که اهل آمل است.

صادقیانی در پایان گفت: باتوجه به اینکه نیاز بود برای شروع تمرینات و برنامه‌ها دستیاران معرفی شوند لیستی از دستیاران در سایت فدراسیون منتشر شد، اما علا‌ه بر این عزیزان با چند مربی دیگر هم مذاکراتی داشته‌ایم، اما چون هنوز پاسخ قطعی نداده بودند، در لیست منتشر شده نام‌شان نبود. قطعا در ادامه یکی، ۲ مربی بازیکن‌پرور و بادانش به کادرفنی اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *