کانون‌های مساجد مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کنند

15:13 - 26 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۸۱۶۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کانون‌های مساجد در سالگرد شهید سلیمانی مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کنند.

خبرگزاری میازن - طبق اعلام ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد این شهید عزیز اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌کند.
 کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خودنوشت سردار سلیمانی است که انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر کرده است؛ این کتاب شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه مبارزات انقلابی در سال ۱۳۵۷ است.

کتاب از «چیزی نمی‌ترسیدم »  شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان است که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده و نشان می‌دهد که چگونه از چوپانی به جایگاه بلندی رسید. آنان که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند خوب است ببینند که او چگونه پرورش یافته است.

علاقه‌مندان برای دریافت کتاب می‌توانند با تخفیف ۵۰ درصد به برنامه کاربردی طاقچه مراجعه و عبارت Sardaredelha را وارد کنند.

اعضای کانون‌های فرهنگی هنری  برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند؛ ضمن اینکه زمان شرکت در این مسابقه از ۲۲ آذر تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ بوده و در پایان به نفرات برتر این مسابقه به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

انهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *