رکورد خارق‌العاده طارمی در پرتغال/ گلزنی در هر 6 تورنمنت باشگاهی در یک سال اخیر

15:35 - 26 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۸۰۲۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهدی طارمی با گلزنی در لیگ کاپ اروپا موفق شد رکورد گلزنی در تمامی تورنمنت‌های یک سال اخیر با پورتو را به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پورتو بامداد امروز (شنبه) در رقابت‌های لیگ کاپ پرتغال به مصاف تیم ویزلا رفت و در پایان با گلزنی مهدی طارمی در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و در حالی که موفق شده بود 2 گل ارزشمند مقابل انگلیس به ثمر برساند، 9 روز پس از دیدار مقابل آمریکا در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌ کاپ پرتغال از دقیقه 83 بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، اما شب گذشته در دیداری دیگر از لیگ کاپ این ستاره ایرانی موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا رکوردی شگفت انگیز با لباس پورتو ثبت کند.

طارمی در یک سال اخیر در رقابت‌های جام جهانی و دیدارهای دوستانه ملی برای تیم ایران گلزنی کرده، اما جدا از این عملکرد درخشان مهاجم ایرانی پورتو در یک سال گذشته موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ برتر پرتغال، جام حذفی و سوپر کاپ این کشور شده بود و فقط در رقابت‌های لیگ‌ کاپ گلی نزده بود که توانست با گلزنی به ویزلا رکوردی جالب از خود ثبت کند و در هر 6 تورنمنتی که با پورتو حضور داشته گل زده باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *