یادداشت وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از دیدار صمیمانه با جمعی از مستندسازان سراسر کشور

9:06 - 26 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۷۳۸۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین نوشته خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به دیدار صمیمانه با جمعی از مستندسازان حاضر در جشنواره سینما حقیقت نوشت: سینمای مستند باید تصویرگر زیبایی های منحصر به فرد نقطه نقطه ایران زیبای ما باشد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین یادداشت‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی به شرح زیر است: «امروز در جمع مستندسازان موفق از سراسر کشور، شنونده ایده ها و پیشنهادهای آنان بودم. در این دیدار تاکید کردم سینمای مستند باید تصویرگر زیبایی های منحصر به فرد نقطه نقطه ایران زیبای ما باشد. راوی صادق و امیدآفرینی برای پیشرفت ها و عظمت های انقلاب اسلامی و مردم ایران باشد و البته مصلحانه اشکالات و ضعف ها را به مسئولین گوشزد کند.»

گفتنی است، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با حضور مستندسازانی از سراسر کشور هم اکنون در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است، صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *