رئیس سازمان بازرسی کل کشور از دادگاه بخش انگوران بازدید کرد

17:15 - 24 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۶۴۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان در شهرستان ماهنشان حضور یافته است، عصر امروز از دادگاه بخش انگوران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان در شهرستان ماهنشان حضور یافته است، عصر امروز از دادگاه بخش انگوران بازدید کرد.

خدائیان در جمع قضات و کارکنان دادگاه بخش دندی با بیان اینکه خدمت به مردم یک فرصت برای مسئولان است،تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر تسریع و دقت در رسیدگی را مورد اشاره قرار داد و گفت: پرونده ها باید به موقع به نتیجه برسد، لذا سرعت در رسیدگی ضروری است.

وی ادامه داد: در رسیدگی به پرونده های قضایی سرعت لازم است ولی دقت را نیز باید در نظر گرفت و این موضوع راهکاری ندارد الا اینکه وقت بیشتری را صرف رسیدگی به مشکلات مردم کنیم.

رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر استفاده از ظرفیت صلح و سازش ادامه داد: نباید اجازه داد موضوعاتی چون اختلافات خانوادگی و طایفه ای به دستگاه قضایی کشیده شود و باید با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان این موضوعات حل و فصل شود.

خدائیان با اشاره به حقوق دولتی معادن در منطقه گفت: مردم منطقه باید از منافع برداشت از معادن متنفع شوند که این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی است و پیگیری خواهد شد.

در ابتدای این نشست رئیس دادگاه، امام جمعه و دیگر مسئولان بخش انگوران مشکلات موجود را بیان کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *