آموزش ۱۵ هزار امدادگر تا پایان سال

15:05 - 24 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۶۲۰۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جارى براى تشکیل تیم‌هاى تخصصى واکنش سریع در شعب و مراکز استانها خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش باشگاه آموزش و رسانه (باور)؛ مهدى ولى‌پور گفت: با توجه به نیازى که براى افزایش مهارت‌هاى تخصصى امدادگران و نجاتگرانى که در صحنه حادثه حضور پیدا می‌کنند و همچنین با توجه به سازماندهى تیم‌هاى امدادى که هم اکنون در حال انجام است، دیده مى‌شد، دوره‌هاى مهارت آموزى تیم‌هاى توان‌افزایى طراحى و با همکارى معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر و دستور و تاکید رئیس جمعیت هلال احمر در دستور کار قرار گرفت.

ولى پور ادامه داد: ٤ مرکز آموزشى تخصصى در کرمان، تهران، اصفهان و گیلان آماده برگزارى این دوره‌ها هستند و اولین دوره در مرکز آموزش هاى جمعیت هلال احمر شهریار با حضور بیش از ٥ هزار امدادگر در حال برگزارى است. 

وى افزود: با توجه به انتظارى که از لحاظ کمى و کیفى در مورد برگزارى این دوره‌ها بود با همکارى پرسنل ما در جمعیت هلال احمر استان تهران این دوره با کیفیت مطلوب در حال انجام است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال گفت: در فاز اول این دوره براى ٥ هزار نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استانها بر اساس شاخص هایى که تعیین شده است به عنوان اعضاى تیم هاى واکنش سریع برگزار و تا پایان سال ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر آموزش خواهند دید و در قرارگاه‌هاى شعب و مراکز استانها استقرار داشته و فعالیت خود را آغاز مى کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *