رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار با مردم استان فارس: برخی رویه‌ها در مجموعه قضایی نیاز به تغییر دارد

13:42 - 24 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۶۰۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دیوان عدالت اداری همراه با معاونان قضایی در جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی اداری مراجعان در استان فارس بود.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین حکمت‌‎علی مظفری همراه با معاونان قضایی در جلسه ملاقات مردمی پاسخگوی مطالبات و مسائل حقوقی اداری مراجعان در استان فارس بود.

رئیس دیوان عدالت اداری در راستای تکریم ارباب رجوع و ملاقات چهره به چهره مشکلات حقوقی مراجعه کنندگان را بررسی کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات فرصت بسیار مغتنمی برای رسیدگی به مشکلات شهروندان است، گفت: با این ملاقات‌ها متوجه می‌شویم که بعضی از رویه‌ها در مجموعه قضایی به خصوص در حوزه دیوان عدالت اداری نیاز به تغییراتی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری بر وجود ضمانت‌های اجرایی لازم برای اجرای احکام دیوان تاکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی انتظار می‌رود مسئولان خودشان در اجرای احکام پیشقدم شوند تا از مراجعه مردم به دیوان عدالت اداری کاسته شود.

رئیس دیوان عدالت اداری ضمن تشکر از مجموعه قضایی فارس اظهار کرد: همکاران در این مجموعه دلسوزانه به درخواست های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی می‌کنند که امیدواریم با برگزاری جلسات ملاقات های مردمی برای رفع مشکلات شهروندان گام‌های مثبتی بر دارند.

گفتنی است در این دیدار رئیس دیوان عدالت اداری با بیش از ۲۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دیوان عدالت فارس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *