شرکت بیش از ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی/ نتایج آزمون ۴۵ روز آینده اعلام می‌شود

11:52 - 24 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۵۸۷۷
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: بیش از ۱۳ هزارو ۹۰۰ نفر از شرکت کنندگان در آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حضور داشتند که از استان تهران حدود ۳ هزارو ۲۰۰ نفر شرکت کردند.

خبرگزاری میزان - کاظم غریب آبادی امروز صبح با حضور در یکی از حوزه های برگزاری آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از نزدیک در جریان فرایند برگزاری آزمون قرار گرفت.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در حاشیه بازدید از آزمون دفاتر خدمات قضایی، اظهار کرد: آیین نامه جدید خدمات دفاتر الکترونیک قضایی در ۲۴ مرداد ماه به تصویب رسید که برحسب این آیین نامه باید آزمونی برای راه اندازی و ایجاد دفاتر جدید در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به طور همزمان راس ساعت ۹ صبح در ۱۸ استان در حوزه های مربوطه به طوری که تمام شهرستان ها و استان ها را تحت پوشش قرار می‌داد برگزار شد.

غریب ابادی بیان کرد: بیش از ۱۳ هزارو ۹۰۰ نفر از شرکت کنندگان در آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حضور داشتند که از استان تهران حدود ۳ هزارو ۲۰۰ نفر شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: نتایج آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حدود ۳۰ الی ۴۵ روز آینده اعلام می‌شود پس از اعلام نتایج آزمون، مرحله مصاحبه نیز آغاز خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این آزمون توسعه و گسترش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور است زیرا یکی از مهم ترین اهداف این دفاتر تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی بوده و این امر موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود در دوره جدید ایجاد این دفاتر حتی در برخی از حوزه ها که بخش های قضایی ندارد مدنظر قرار گرفته شده است.

غریب آبادی عنوان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی موجب کاهش در زمان،کاهش در هزینه ها، افزایش سرعت در رسیدگی ها، افزایش شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری خواهد بود و امیدواریم با برگزاری آزمون در این دوره جدید و دفاتر جدیدی که در سراسر کشور ایجاد خواهد شد شاهد افزایش خدمات رسانی به مردم باشیم.

وی در پایان از تمامی همکاران در دستگاه های اجرایی، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و کانون مربوطه که تمامی تلاش خود را برای برگزاری آزمون صرف کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *