بررسی عملکرد واحد‌های ستادی و تاکید بر افزایش کیفیت خدمت رسانی به مشتریان

9:43 - 06 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۵۵۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه شورای هماهنگی سازمان روزنامه رسمی کشور با حضور مجید اکبر پور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان روزنامه رسمی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میران، جلسه شورای هماهنگی سازمان روزنامه رسمی کشور با حضور مجید اکبر پور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان روزنامه رسمی کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه مجیداکبرپور مدیر عامل سازمان روزنامه رسمی کشور با آرزوی قبولی عزاداری و عبادات در ماه محرم، با زندگی فردی و اجتماعی مردم آمیخته است.

وی افزود: کارکرد‌های عاشورا علاوه برآن که در ایجاد پایداری و روحیه حماسه و جوانمردی و شهادت طلبی، همواره نقش آفرین است، وحدت و انسجام را در بین اعضای جامعه مستحکم می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر اهواز که منجر به شهید شدن ۲۵ نفر و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفراز هموطنان عزیزمان در خوزستان سرفراز شد موجب تاثر و تاسف عمیق گردیده است.

درادامه جلسه مدیر عامل سازمان روزنامه رسمیخواستار این شد که مدیران واحد‌ها با برنامه ریزی دقیق و با استفاده حداکثری از توان فنی و علمی کارکنان بتوانند ضمن رفع مشکلات موجود، سازمان را در جهت پیشبرد اهداف و رسیدن به جایگاه شایسته‌ای که مد نظر مدیران ارشد و ذینفعان می‌باشد یاری کنند وبرای اجرای دقیق برنامه‌های سازمان خواستار اجرای بند‌های مورد تصویب در این جلسه شد.

مصوبات جلسه به شرح ذیل می‌باشد:

۱. برنامه ریزی دقیق برای شش ماهه دوم سال ۱۳۹۷،

۲. تاکید بر تقویت روحیه جهادی و انقلابی و فعال بودن کلیه پرسنل در امورات سازمان با توجه به پست‌ها و کار‌های محوله و جاری

۳. صرفه جویی در هزینه‌های سازمان برای تحقق اهداف سازمان در سال اقتصاد مقاومتی

۴. رعایت نظم وترتیب سازمانی جهت بهبود کارایی سازمان و پیشبرد اهداف

۵. تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم

۶. کمک به یکدیگر به جهت ارتقاو پیشرفت اهداف سازمان و تحلیل امورات ارباب رجوع که خود باعث رضایت مندی میگردد.

درپایان این جلسه ضمن بررسی عملکرد تک تک واحد‌های ستادی، مدیران به ارائه گزارش از عملکرد حوزه مربوطه پرداخته و پیشنهادات خود را جهت بهبود هرچه بهتر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و ارتقای کارآیی شرکت به سمع و نظر مدیران ارشد در جلسه رساندند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *