برگزاری مزایده و فروش ۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی با اقدامات دادگستری استان بوشهر

9:50 - 24 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۵۶۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به برگزاری مزایده و فروش ۴۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی گفت: ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی در پارکینگ‌های سازمان اموال تملیکی و گمرکات چندین سال توقیف بودند که دستور برگزاری و فروش این ماشین آلات داده شد.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای 5 مردادماه سال جاری در سفری بدون  تشریفات و با پرواز عمومی به استان بوشهر سفر کرد.

در این سفر رئیس دستگاه قضا  از انبار و محل دپو کالاهای رسوبی و متروکه گمرک بوشهر و پارکینگ های خودروهای توقیفی بازدید و دستورات لازم برای تعیین تکلیف کالاها را صادر کرد.

مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان در رابطه با تعیین تکلیف ماشین های راه سازی توقیف شده در پارکینگ های استان، اظهار کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه برای تعیین تکلیف خودروهای توفیقی در پارکینگ های استان دستور برگزاری و فروش این کالاها صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: تعداد ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی در پارکینگ‎های سازمان اموال تملیکی و گمرکات چندین سال توقیف بودند که دستور برگزاری و فروش این ماشین آلات داده شد.

وی افزود: دوشنبه هفته جاری مزایده ۴۰ دستگاه از این ماشین آلات برگزار شده که تمامی آنها به فروش رسید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: مزایده ۱۲۰ دستگاه باقی مانده تا پایان آذر ماه برگزار می‎شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: بوشهر دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *