بازدید معاون امور تولیدی سازمان بازرسی از شهرک صنعتی پرند/ طرح مشکلات این شهرک صنعتی بلافاصله در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید/ مشکلات در حوزه وام، زمین و تامین اجتماعی در حال پیگیری است

19:56 - 23 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۵۴۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در رأس یک هیات بازرسی از چند واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این شهرک قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی روز گذشته با حضور در شهرک صنعتی پرند از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک بازدید و در جریان مشکلات قرار گرفت.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید مشکلات «گروه تولیدی صنعتی پارسیان ترمز، تولید کننده انواع لنت ترمز»، «شرکت پالایش نیل پارس تولید و تجهیزات برج های خنک کننده» و «شرکت ایران ترانسفو ری تولید کننده ترانسفورماتور» را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در حاشیه این بازدید طی نشستی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مشکلات شهرک صنعتی پرند بررسی شد.

بر اساس گفته های مدیران شهرک صنعتی پرند، واحدهای تولیدی این شهرک با مشکلات عدیده ای از جمله کمبود آب، قطعی برق در فصل تابستان و قطعی گاز در فصل زمستان و همچنین کمبود زمین برای توسعه مواجه هستند.

اسدیان پس از استماع این مشکلات به بازرس کل استان تهران ماموریت داد که مشکل کمبود آب و برق شهرک صنعتی پرند را از وزارت نیرو پیگیری کند.

معاون سازمان بازرسی کل کشور همچنین در خصوص مشکل شهرک صنعتی پرند بابت خرید زمین و توسعه شهرک، بازرس کل امور صمت را مکلف کرد که پیگیری رفع این مشکل از دستگاه‌های ذیربط را در دستور کار خود قرار دهد.

اسدیان در عین حال متذکر شد که توسعه شهرک صنعتی پرند می بایست متناسب با منابع آبی، برق، گاز و سایر زیرساخت های لازم جهت فعالیت واحدهای تولیدی صورت گیرد.

بنابراین گزارش، بلافاصله پس از بازدید فوق با پیگیری‌های بازرس کل استان تهران، ستاد تسهیل و رفع مواد تولید مصوباتی پیرامون رفع مشکلات این شهرک صنعتی از جمله وام، زمین و تامین اجتماعی داشت.

گفتنی است بازدید فوق با حضور علی رسولیان «معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران»، محمود سیجانی «مدیرکل صمت استان تهران»، سعید صادقی «مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران»، روح الله دهقان «مدیرعامل شهرک صنعتی پرند»، حجت الاسلام کاظمی «امام جمعه پرند»، افشین سهراب خان «بازرس کل استان تهران» و سعید دهقان سرپرست بازرسی کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور انجام شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سازمان بازرسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *