رئیس کل دادگستری استان کرمان: دستگاه قضایی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گام های بلندتری برمی‌دارد

17:01 - 23 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۵۰۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در دستگاه قضایی آمادگی داریم که در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گام های بلندتری برداریم.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از مجتمع گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه تعامل با دنیا نیز موضوع مهمی است و باید به آن توجه شود، افزود: نکته مهم این است که مشکلات کشور بایر بر مبنای بهره گیری حداکثری از ظرفیت های داخلی برطرف شود.

وی ادامه داد:رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که برای حمایت از صنعت و تولید، سه قوه باید بیش از پیش در کنار هم قرار گرفته و نهایت پشتیبانی عملی از این حوزه صورت گیرد.

رئیس دادگستری استان کرمان اظهارکرد: براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نگاه حمایت از تولید و صنعت در بدنه مدیریتی و قضایی دستگاه قضایی نیز به خوبی محقق شده است و قضات با دیدگاه حمایتی از بخش صنعت و تولید، پرونده های این حوزه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی خاطرنشان کرد: در دستگاه قضایی آمادگی داریم که در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گام های بلندتری برداریم.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که خود نظارتی و مبارزه با فساد از موضوعات مهم است، تاکید کرد: نظارت های بسیار خوبی در این منطقه در دست انجام است و در مسیر مبارزه با فساد باید با آثار ابتدایی بروز فساد برخورد شود تا سلامت مجموعه ها حفظ شده و ارتقاء یابد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از فعالیت های تولیدی و صنعتی و زحماتی که توسط فرزندان این نظام، کشور و انقلاب انجام می شود،تقدیر کرد و ادامه داد: این فعالیت ها که موجب ایجاد فرصت تولید در کشورمی شود، جای افتخار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی ضمن بیان این مطلب که با همت شما اقدامات بزرگی در حوزه صنعتی و تولیدی در کشور و استان کرمان محقق شده است، اظهارکرد: ذخایر خدادادی زیادی در کشور ما وجود دارد و وجود معادن و ظرفیت های خدادادی در این کشور یک نعمت بزرگ الهی است که جای شکر دارد.

وی عنوان کرد: خدمت در نظامی الهی و اسلامی که زمینه این نبوغ را در اختيار مهندسان و کارشناسان داخلی قرار داده است، نیز جای شکرگزاری دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، این فرصت ها و اعتماد لازم به جوانان کشور داده نمی شد و مستشاران، مهندسان و تکنیسین های خارجی به کشور می آمدند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی اظهارکرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا که این فرصت ها را برای همه ما به وجود آوردند، امروز در جای جای کشور با حضور مهندسان و تکنیسین های داخلی کارهای بسیار بزرگ صنعتی، کشاورزی، معدنی و ‌… انجام می شود.

وی یادآور شد: یکی از بهترین جلوه های شکوفایی استعدادهای جوان ایرانی در حوزه معادن محقق شده است و مهندسان مومن، ولایی و انقلابی کشور، در حال حاضر مجموعه ها را مدیریت می کنند و برنامه های توسعه را پیش می برند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: باید ظرفیت های الهی موجود را به نحوی مدریت کنیم که روز به روز از این ظرفیت ها بیشتر و بهینه تر استفاده شود و این کار مصداق شکرگذاری نعمت های خداوند خواهد بود که این مهم در مجموعه گل گهر به خوبی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، توسعه فعالیت های صنعتی و معدنی و توسعه کشور را خاری در چشم دشمنان دانست و ادامه داد: هدف از تمامی تحریم ها و دشمنی های دشمنان، جلوگیری از رشد و شکوفایی کشور است.

وی تصریح کرد: دشمنان واقعیت های کشور از جمله معادن موجود را نمی توانند انکار کنند و این ظرفیت‌ها خاری در چشم آنهاست و می خواهند کاری کنند که نتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهارکرد: خوشبختانه چرخ تولید و اشتغال فعالانه در کشور می چرخد و در حال کار است و دشمنان را از رسیدن به اهداف خود بازداشته است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز گفت: دستگاه قضایی استان کرمان به ویژه نقش رئیس کل دادگستری استان و دادستان کرمان در حمایت از تولید و بنگاه های اقتصادی طی یک دهه ی اخیر بی بدیل بوده است.

ایمان عتیقی افزود:مدیران ارشد شرکت گل گهر در برخورد با مفاسد اقتصادی در بخش های زیرمجموعه،با هیچ فردی تعارف ندارند و اقدامات خوبی نیز در این رابطه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: ما به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای سالم کار کردن از طریق از بین بردن زمینه های تخلف و فساد در محیط کار هستیم.

در ادامه این نشست، رئیس کل دادگستری استان کرمان و دادستان مرکز استان با همراهی جمعی از مسئولان قضایی استان از بخش های مختلف معدن گل گهر بازدید کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *