دیدار چهره به چهره دادستان تهران با 121 نفر از شهروندان در برنامه ملاقات مردمی

17:02 - 23 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۵۰۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی امروز دادستانی، به مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی بیش از 121 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، امروز چهارشنبه 23 آذرماه 1401 با حضور علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

در این برنامه دکتر صالحی به همراه چند نفر از معاونان ستادی دادسرا در دیدار و گفت‌وگوی مستقیم با مراجعان، ضمن مطالعه گزارش پرونده‎های قضایی، دستورات و ارشادات قضایی لازم را برای حل مشکلات شهروندان ارائه کرد.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، در اجرای سیاست‌‎های کلان دستگاه قضایی و برنامه‌‎های عملیاتی دادسرا، به منظور تکریم مراجعان، اعمال نظارت بر عملکرد دادسرا و تسریع در رسیدگی‌های قضایی صبح چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان پانزده خرداد، جنب ایستگاه مترو برگزار می‌شود.

بیشتربخوانید

رسیدگی به پرونده عدم پرداخت مطالبات کلزاکاران خوزستانی در دادستانی تهران/ طلب کشاورزان پرداخت می‌شود

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و دریافت بازخورد مردمی از نحوه رسیدگی به پرونده‌ها برگزار می‌شود و علاوه بر آن معاونان دادستان تهران و سرپرستان نواحی 32 گانه دادسرای تهران، هر روز بدون تعیین وقت قبلی پذیرای ارباب رجوع در دفاتر محل کار خود هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *