رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروزی نساجی مقابل تیم ملی فوتبال نوجوانان

13:38 - 23 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۴۹۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی فوتبال نوجوانان در سومین بازی درون اردویی خود مقابل تیم لیگ برتری نساجی مازندران به میدان رفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دیداری درون اردویی پیش از ظهر امروز مقابل تیم بزرگسالان نساجی مازندران به میدان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نساجی به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال نوجوانان با این ترکیب در زمین حاضر شد:

آرشا شکوری، عرفان درویش عالی، علیرضا همایی فرد، نیما اندرز، ابوالفضل ذلیخایی، امیرمحمد رزاق نیا، سمیر حبوباتی، ماهان صادقی، یعقوب براجعه، اسماعیل قلی‌زاده و رضا غندی‌پور.

نساجی مازندران‌ نیز با ترکیب زیر بازی را آغاز کرد:

علیرضا حقیقی، علی داوران، مهرداد عبدی، سعید بیگی، ایوب کلانتری، متین کریم‌زا‌ده، رضا جعفری، عرفان گل محمدی، مسعود شجاعی، احسان قهاری
و علیرضا ابراهیمی.

در نیمه نخست این بازی تیم ملی نوجوانان موفق به ایجاد دو موقعیت خطرناک شد که تبدیل به گل نشد. ضربه رضا غندی‌پور با فاصله کمی از کنار تیرک دروازه‌ حریف به بیرون رفت. همچنین ضربه نیما اندرز در دقایق پایانی نیمه اول وارد دروازه حریف شد اما از سوی داور آفساید اعلام شد.

نساجی نیز ۳ موقعیت روی دروازه نوجوانان ایران ایجاد کرد که در یکی از موقعیت‌ها در واپسین دقایق این نیمه، ضربه زیبای فنی مسعود شجاعی وارد دروازه نوجوانان ایران شد و بازی یک بر صفر شد. نیمه نخست از سوی دو تیم محکم و فیزیکی دنبال شد، تیم نساجی سعی در حفظ تو‌پ و مالکیت و نوجوانان با دفاع سازمان یافته در تلاش بود تا از موقعیت‌سازی نساجی جلوگیری کند.

نیمه دوم با تغییر کامل ترکیب بازیکنان نساجی مازندران همراه بود و اکثر مالکیت توپ نیز در اختیار این تیم لیگ برتری قرار داشت. نساجی تلاش خود را جهت ایجاد موقعیت‌ ادامه داد و در دقیقه ۸۰ موفق شد تا گل دوم را توسط کریم اسلامی وارد دروازه نوجوانان کند.

اردوی تیم ملی نوجوانان با برگزاری سومین دیدار دوستانه، امروز چهارشنبه ۲۳ آذرماه به پایان رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *