رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری فارس به مشکلات 89 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

16:08 - 22 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۹۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس، معاونین قضایی و قاضی حوزه ریاست در سی امین دیدار مردمی به مشکلات 89 تن از مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- در سی امین دیدار عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس، معاونین قضایی و قاضی حوزه ریاست با مراجعان پرونده قضایی 89 تن از مراجعان به دادگستری فارس بررسی شد.

در این ملاقات عمومی که در راستای اجرای سند تحول قضایی و ارتباط مستقیم مردم و مسئولان قضایی برگزار شد به تقاضاهای مطرح شده در خصوص اعطای تسهیلات ارفاقی به زندانیان، نظارت بر برخی پرونده های قضایی و اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری رسیدگی و مدیر ارشد قضایی استان در چارچوب مقررات دستورات رسیدگی صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه در سند تحول قضایی تأ‌کیدات ویژه ای به ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم و مسئولان قضایی شده است، گفت: رضایتمندی مردم از اهداف اساسی پیش بینی شده در سند تحول قضایی است که ارائه خدمات مناسب قضایی همراه با سرعت، دقت و حُسن اخلاق در زمره زیر برنامه های اصلی دستیابی به این اهداف است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه دادگستری فارس از جمله حوزه های قضایی کشور است که با بهره از ظرفیت اجرای برنامه های ابتکاری زمینه کاهش شکل گیری پرونده های قضایی را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: بخش عمده ای از برنامه های در راستای رضایتمندی عمومی با همکاری سایر نهادهای و سازمان ها در حال اجراست.

وی در ادامه توصیه کرد: مسئولان با رعایت عدل و انصاف در محیط های کاری، زمینه گسترش عدالت را فراهم کنند و علاوه بر آن به تکلیف قانونی خویش به درستی عمل کرده و با مد نظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری زمینه رضایت عمومی را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری فارس در پایان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی مدیریتی جهت برپایی میز خدمت و پاسخ گویی عمومی توسط مسئولان قضایی در شهرستان ها و مرکز استان انجام شده است و به صورت هفتگی مشکلات قضایی مردم بررسی می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *