طالبی: اردوهای تفنگ باید هر چه سریع‌تر شروع شود

13:18 - 22 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۵۶۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی جدید تیم ملی تفنگ گفت: بعد از مسابقات جهانی مصر بچه‌ها اردو نداشتند و چون در ابتدای فصل مسابقات 2023 قرار می‌گیریم باید هر چه سریع‌تر تمرینات آغاز شود.

خبرگزاری میزان - مریم طالبی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، درباره حضورش در تیم ملی تفنگ و برنامه‌های کادر فنی این تیم برای بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌ها برای روند آماده‌سازی تیم، اولویت‌بندی بین بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک نداریم. این دو رویداد در یک بازه زمانی نزدیک به هم برگزار می‌شود و باید برای هر دو مسابقه آماده باشیم.

وی در ادامه افزود: نزدیکی بازی‌های آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک به دلیل به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی در سال گذشته است در غیر این صورت نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. به هر حال این موضوع در برنامه‌ریزی‌های ما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

سرمربی تیم تفنگ کشورمان در خصوص زمان آغاز اردوها و ترکیب تیم ملی گفت: اردوها باید هر چه سریعتر شروع شود و برنامه‌ریزی من بر این است که از روز پنجشنبه اردوها آغاز شود و امروز اسامی را اعلام می‌کنم. بعد از مسابقات جهانی مصر بچه‌ها اردو نداشتند و چون در ابتدای فصل مسابقات 2023 قرار می‌گیریم باید هر چه سریع‌تر تمرینات آغاز شود.

وی در خصوص مسابقات پیش روی تیم تفنگ گفت: از امروز تا ماه آینده اولین رویداد برای ما مسابقات جهانی اندونزی است که از 7 بهمن ماه آغاز می شود. جزو برنامه های کادر فنی است که ان‌شالله در این مسابقات شرکت کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *