رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سجادی: پاداش به فوتبالی‌ها جدا از قوانین پاداش‌‎هاست/ تیم جدید مدیریتی پارالمپیک ادامه دهنده افتخارات قبل خواهند بود

12:48 - 22 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۵۳۵۲۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: خیلی وقت پیش در مورد تیم ملی فوتبال اعلام شده بود که در صورت صعود به جام‌جهانی پاداشی به آنها تعلق خواهد گرفت و این ربطی به قوانین مربوط به پاداش‌‎ها ندارد.

خبرگزاری میزان – سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک اظهاراتی داشت که آن را در زیر می‌خوانید:

*ضمن تبریک به غفور کارگری، از سال‌ها تلاش و مجاهدت خسروی‌وفا در کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. افتخاراتی که پارالمپیک در سال‌های گذشته کسب کرده حاصل کار یکی، دو روز نیست و نشان از تلاش‌های شبانه‌روزی دارد. کار بسیار مهمی در سال آینده در پاراآسیایی هانگژو داریم و خوشبختانه از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پرقدرت در این بازی‌ها آغاز شده است. حتی بخش مهمی از خریدهای مربوط به بازی‌های پاراآسیایی نیز انجام شده است و باید نکات مربوط به گزینش تیم‌ها و بازیکنان، موضوعات فنی و امور تخصصی پیگیری شود.

*این تیم جدید مدیریتی هم ادامه دهنده افتخارات قبلی خواهند بود. با حضور در بازی‌های آسیایی، ورزش ایران اگر می‌خواهد خورد تا ان‌شاالله با برنامه‌ریزی بهتر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشته باشیم. در ورزش یک سال و دو سال زمان زیادی نیست و ان‌شاالله عملکرد بازی‌های آسیایی نقطه عطفی برای ورزش ایران و حضور در المپیک پاریس باشد.

*حضور توامان دو معاون وزیر در کمیته ملی پارالمپیک قطعاً سختی و مشغله کاری زیادی برای این عزیزان در پی خواهد داشت، اما امیدواریم از این شرایط سخت بتوانیم به بهترین نحو و برای رشد ورزش جانبازان و معلولین استفاده کنیم. قطعاً کارمان سنگین است، اما امیدواریم با این حضور کارمان در ارتباط بخش‌های مختلف ورزش آسان‌تر انجام شود و این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.

*پرداخت پاداش به قهرمانان؟ وزارت ورزش برای پاداش‌ها آیین نامه دارد و چند روز پیش با حضور معاون ریاست جمهوری در جلسه برگزار کردیم و اتفاقات نادری بود که مراسم قدردانی از بانوان ورزشکار با حضور رئیس‌جمهور به صورت مجزا برگزار شد و مبلغی بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان هدایای بانوان قهرمان کشورمان شد. قهرمانان المپیک در جدول پاداش‌ها دیده شدند و ما هم طبق قانون به قهرمانان رشته‌های مختلف پاداش پرداخت کردیم.

*پرداخت پاداش به فوتبالیست‌ها؟بحث فوتبال کاملاً جداست چرا که خیلی وقت پیش در مورد تیم ملی فوتبال اعلام شده بود که در صورت صعود به جام‌جهانی پاداشی به آنها تعلق خواهد گرفت و این ربطی به قوانین مربوط به پاداش‌‎ها ندارد.

*دوباره بابت استقبال نه چندان شایسته‌ای که از قهرمانان تیم ملی والیبال نشسته صورت پذیرفت عذرخواهی می‌کنم و به همکارانم هم تذکر دادم که دیگر شاهد چنین فراموشکاری‌هایی نباشیم.

*در نظر داریم تا پایان سال ۱۴۰۱ یک بار دیگر مراسمی برای پرداخت پاداش به قهرمانان برگزار شود. این را هم باید تاکید کنم که پاداش مربوط به المپیک توکیو را یک ماه پس از روی کار آمدن دولت جدید به ورزشکاران پرداخت کردیم و غریب به ۸۵ میلیارد تومان برای قهرمانان المپیک و پارالمپیک پرداخت شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *